|--------------------------------------------------------------------------| | Unitech lanceert UnitCare serviceprogramma | |--------------------------------------------------------------------------|Nieuw serviceprogramma dringt downtime terug en snoeit in de TCO
Tilburg, 22/07/2008
Unitech breidt haar standaard service programma voor de mobiele terminals
uit met UnitCare. Voortaan kunnen klanten kiezen uit een reeks aan diensten
bij de aankoop van Unitech producten, waardoor zowel de hardware optimaal
blijft lopen, als ook de investering op lange termijn gewaarborgd is.
Met de geboden servicepakketten worden productiviteit en beschikbaarheid
verhoogd, terwijl de onderhoudskosten (Total Cost of Ownership) drastisch
zullen dalen. Dankzij UnitCare zijn klanten verzekerd van een betrouwbaar
en doeltreffend programma van hoogstaande kwaliteit voor het onderhoud van
hun apparatuur. UnitCare is bovendien een uitstekende manier om Unitech
partners te ondersteunen.
Het UnitCare programma is Unitech's antwoord naar de toenemende vraag van
klanten om activiteiten zo efficiënt en rendabel mogelijk te laten lopen,
hierdoor neemt de klantentevredenheid toe. UnitCare biedt een compleet
gamma van service pakketten aan die veel verder gaan dan de standaard
garantie van 1 jaar. De verschillende service pakketten beginnen met het
UnitCare Extended Programma ? een serviceprogramma met een bijkomende
garantie van 1 of 2 jaar, speciaal ontwikkeld voor klanten die hun
producten langer dan 1 jaar willen verzekeren ? tot het UnitCare
Comprehensive Programma ? dat een all-in service biedt dat gebreken en
slijtage van de apparatuur dekt, kabels en batterijen vervangt en tevens
zorgt voor een verzekering tegen onopzettelijke schade voor 3 tot 5 jaar.
Zo wordt dit programma inbegrepen in de total cost of ownership van elk
toestel, waardoor het voor de klant makkelijk is om de Return of Investment
(ROI) te controleren. Aanvullend biedt Unitech haar klanten een
Comprehensive Plus Programma aan, welke, bij vernieuwing van de installatie
aan het eind van het service contract (5 jaar), een waarde van 10% retour
geeft voor de oude terminals. Tot nu toe is Unitech de enige in de sector
die een dergelijke service aanbiedt.
Volgens Raymond Wolfert, Sales en Marketing Manager bij Unitech Europe,
benadrukt het UnitCare serviceprogramma de kwaliteit van de Unitech
producten. "Wij verzekeren klanten ervan dat ze met Unitech terminals en
-diensten een buitengewone ervaring beleven. Door een garantie van 5 jaar
aan te bieden, bewijzen we dat we in de kwaliteit van onze producten
geloven." Wolfert vervolgt: "Bovendien biedt UnitCare al het nodige om de
total cost of ownership te verlagen. Het serviceprogramma wordt aangeboden
in eenvoudige productpakketten, vanaf de eerste dag dat onze poducten
worden ingezet."
Voor meer informatie over UnitCare, surf naar volgende link:
http://unitcare.unitech-europe.com
|--------------------------------------------------------------------------| | END | |--------------------------------------------------------------------------|Over Unitech:
Unitech is een producent op wereldniveau van robuuste data capture, mobile computing en PDA toestellen, met de nadruk op automatische data collectieproducten en ?diensten die de productiviteit, efficiency en de kwaliteit van de activiteiten moet verbeteren.
Unitech produceert een hele reeks AIDC producten, waaronder draagbare data collectie terminals, handheld scanners, magnetische barcodelezers en vaste terminals. De producten van Unitech brengen een toegevoegde waarde aan klanten wereldwijd, in zowel de retail- en banksector als in warehousing en industrie.
Voor meer informatie over Unitech en zijn producten, surf naar www.unitech-europe.com
Journalisten:
Voor meer informatie over dit persbericht, kan u contact opnemen met: Charlotte Behets, NewsEnginePR, charlotte.behets@newsenginepr.com, T: +32 (0)3 260 96 48, M: +32 (0)478 665 095
Paula Ten Bos, Unitech Europe, paulatenbos@unitech-europe.com, T: +31 (0)31 460 92 92.
Ref.:UNI0005-4C0BEE