Uw klacht is ons gratis advies
Zit u iets dwars? Laat het ons weten! De gemeente Coevorden heeft
klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan en wil haar
dienstverlening zo goed mogelijk op de wensen van haar inwoners
afstemmen.
Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, willen we graag
dat u dat bij ons meldt. Elke klacht van u is een gratis advies voor
ons. Uw opmerkingen helpen ons immers om het nog beter te doen.
Natuurlijk vinden we het ook fijn te horen als u wel tevreden bent.
Wij vinden het van belang ontevredenheid vast te leggen om zo van onze
fouten te leren en onze kwaliteit van de dienstverlening te
verbeteren. Daarom maken we het u zo gemakkelijk mogelijk om uw
klachten te uiten en suggesties te doen om de dienstverlening te
verbeteren.
Klachtenformulier
Er is een speciaal klachten- en suggestieformulier voor uw gemaakt. U
hoeft dit formulier niet meer in een envelop te doen, maar kunt het nu
rechtstreeks via onze website aan ons sturen. Ook kunt u het formulier
printen en op uw gemak met de hand invullen. Gewoon een brief
schrijven mag natuurlijk ook. De formulieren zijn ook bij de balies in
de gemeentehuizen verkrijgbaar.
Vul het digitale klachtenformulier in >>
Download het klachtenformulier >>
Binnen een week gebeld
Klachten berusten soms op een misverstand dat in een gesprek kan
worden rechtgezet. Daarom bellen wij u binnen een week om te kijken of
we de klacht kunnen oplossen. Blijft u na zo'n gesprek van mening dat
u niet correct behandeld bent? Dan heeft u natuurlijk recht op een
formele afhandeling.
Niet tevreden?
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht dan kun u
contact opnemen met de Nationale ombudsman. Wilt u meer weten over de
klachtenregeling of over de Nationale ombudsman? Bekijk dan de
uitgebreide informatie op deze website of bel met mevrouw Vrieling:
0524-598629.
Gemeente Coevorden