Ingezonden persbericht


Animaland brengt beleving naar de winkelvloer

Utrecht, 15 juli 2008. Het internationaal uiterst succesvolle Animaland, lanceert haar knuffeldieren ook in Nederland. De beleving van het kind staat in dit concept centraal. Met vestigingen op A locaties in de leisure markt zoals De Efteling, dierenpark Amersfoort en Bobbejaanland (België) maakt de formule een wervelende start.

Animaland is een bewezen concept dat kinderen de mogelijkheid biedt om een door hen gekozen knuffel bij aankoop "geboren" te zien worden. Samen met het doen van een wens, het kiezen van kleertjes en hippe accessoires en het invullen van een geboortecertificaat, biedt dit het kind een opwindende en interactieve ervaring.

Animaland richt zich vooral op het leisure en retail kanaal, en wordt als shop-in-shop neergezet.

Ter informatie:

Animaland Benelux BV introduceert in de Benelux het belevingsconcept "stuff your own animal". Na een uiterst succesvolle start in 2003 in de VS zijn er nu wereldwijd ruim 800 verkooppunten. Animaland heeft de ambitie in 2008 in Europa te groeien naar 100 shop in shop locaties in pretparken, vakantieparken, dierentuinen en in retail. Met partners als De Efteling, Centerparcs en Bellewaerde kent Animaland Benelux een zeer succesvolle start.



Ingezonden persbericht