Ingezonden persbericht

Derde editie Marketingfacts Jaarboek 2008 verschenen

Bestellen:

Marketingfacts jaarboek 2008
Marketingfacts jaarboek 2008
Mey, H. van der


Amstelveen, 14 juli 2008; Marketingfacts heeft vandaag de derde editie gepubliceerd van het Marketingfacts Jaarboek. Het boek, onder redactie van Marco Derksen en Hans van der Meij, geeft een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing, gebaseerd op de bijdragen van honderden bloggers en bezoekers van marketingfacts.nl.

Marketingfacts.nl is een van de meest populaire marketing weblogs in Nederland. Feiten en cijfers, afgewisseld met luchtige onderwerpen zorgen ervoor dat de redactie maandelijks ongeveer 100.000 unieke bezoekers informeert over interactieve marketing en nieuwe media. In het Marketingfacts Jaarboek 2008 komen zowel de praktische zaken aan bod die de basis vormen van interactieve marketing, als ook de nieuwste ontwikkelingen. Het boek staat vol met bijdragen, quotes en cases rechtstreeks uit de praktijk. Onderzoeken vanuit Nederland en daarbuiten geven de situatie weer in een nieuwe, zich razendsnel ontwikkelende mediawereld.

Het jaarboek is het resultaat van een samenwerking tussen de redactie, bloggers en bezoekers van marketingfacts.nl. Dit boek is daarmee een prachtig voorbeeld van nieuwe marketing waarbij de consument actief betrokken wordt bij het tot stand komen van het product. Deze publicatie is een handzame en informatieve uitgave voor de interactieve marketeer en eenieder die zich deze vorm van marketing eigen wil maken. Het Marketingfacts Jaarboek kan helpen bij het maken van de juiste keuzes in het steeds groter wordende, interactieve medialandschap.

Het Marketingfacts Jaarboek 2008 is een uitgave van Marketingfacts BV in samenwerking met Lenthe Publishers en verschijnt in een oplage van 6000. Het jaarboek is te bestellen via: http://www.marketingfacts.nl/jaarboek. De prijs is E 21,50 (ex. BTW); ISBN 9789075458480.