Honderd Suzuki Swifts aan start Exotic Green Rally
(7/14/2008)
Uitzend- en detacheringbureau Exotic Green breidde binnen drie jaar
zijn wagenpark uit van 30 naar 250 Suzuki Swifts. Honderd van deze
autoâs reden afgelopen vrijdag in een stoet naar de start van de
jaarlijkse Exotic Green Rally in Etten-Leur. âOns wagenpark is een
belangrijk onderdeel van ons bedrijf; dit is een goede gelegenheid om
dat te laten zien.â
Exotic Green â een uitzend- en detacheringbureau in de food- en
non-foodbranche en in de industriële, logistieke en agrarische
sectoren â sponsorde het afgelopen weekeinde (11,12 & 13 juli) het
autosportevenement voor het tweede jaar.
De jaarlijkse rally in Etten-Leur en omgeving is een belangrijk
evenement voor het bedrijf, dat zich als hoofdsponsor presenteerde aan
pers en publiek. Die presentatie werd dit jaar extra kracht bijgezet
door de inzet van een flink deel van het wagenpark bij de start van
het evenement. Zoân 100 Suzuki Swifts, in de kleuren van Exotic Green
en beletterd en bestickerd met de bedrijfslogoâs, luidden het
rallyweekeinde in door in een indrukwekkende stoet door het centrum
van Etten-Leur te rijden.
Goede gelegenheid
âOns wagenpark is een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. De start
van de rally is voor Exotic Green een goede gelegenheid om dat te
laten zienâ, stelt Eric Verdonk, commercieel manager van Exotic Green.
Exotic Green nam 30 exemplaren op in zijn wagenpark, direct nadat de
Suzuki Swift in 2005 op de markt kwam. Na drie jaar is dat aantal
gegroeid tot 250. âToen de Suzuki Swift op de markt kwam, reden we met
Suzuki Altoâs en dat beviel uitstekend. We wilden echter een auto met
meer âbodyâ en ruimte. De nieuwe Suzuki Swift bood ons dat.â
Maar er waren meer redenen om voor de Suzuki Swift te kiezen. Eric
Verdonk: âDe auto heeft een gunstig brandstofverbruik en een
uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het eerste is voor ons ook
bijzonder belangrijk, want met 250 autoâs op de weg maken wij
jaarlijks ontzettend veel kilometers.â Exotic Green roemt na drie jaar
ervaring met de Suzuki Swift ook de kwaliteit van de auto. âWe hebben
er nooit problemen mee. De enige keer dat ze naar de garage gaan, is
voor de reguliere servicebeurt. Dat heeft ons aangenaam verrast, want
elke 12 weken rijden weer andere werknemers in onze autoâs en die gaan
vaak op hun eigen manier met de Swifts omâ, zegt Eric Verdonk.
Zakelijke opmars van Suzuki
Zoals de 250 Swifts van Exotic Green ook aantonen, is er vanuit de
zakelijke markt steeds meer interesse voor Suzuki. Sinds begin 2006
richt Suzuki zich nadrukkelijker op het zakelijke segment. En met
succes: in 2007 steeg de verkoop op de zakelijke markt met 80 procent.
Bij de verkiezing van de âZakenauto van het Jaar 2007â behaalde Suzuki
de eerste plaats in de categorie ârelatie aanschafwaarde en
kilometerkostprijsâ.
De introductie van de nieuwe Swift in 2005 betekende de ommekeer voor
Suzuki. Het model sloeg in als een bom â en niet alleen op de
zakelijke markt. Met als gevolg uitstekende verkoopresultaten. Suzuki
is geen merk dat uitsluitend value for money biedt; het straalt tevens
emotie uit. De impact van de Swift straalt ook af op de Grand Vitara,
de SX4 en de Splash.
Exotic Green
Uitzendorganisatie Exotic Green is een van de grootste werkgevers op
het gebied van uitzenden en detacheren van vooral Poolse werknemers in
Nederland. Door jarenlange ervaring met uitzendwerk in de diverse
vakgebieden is Exotic Green uitgegroeid tot partner bij talloze
bedrijven; dagelijks leveren ongeveer 900 werknemers een
topprestatie.Het in Etten-Leur (hoofdkantoor) en De Lier gevestigde
bedrijf levert vakbekwame werknemers in de logistieke en industriële
sector. Daarbij levert Exotic Green ook gemotiveerde uitzendkrachten
in de food- en verpakkingsindustrie en de agrarische sector. Door de
persoonlijke benadering heeft het bedrijf een reputatie opgebouwd van
âgoed werk, geen zorgen!â Bezoek voor meer informatie
www.exoticgreen.nl.
AutoRai