Sanoma Uitgevers

het ultieme woongeluk

Stay or Go helpt consument bij het ultieme woongeluk
---

10.07.08

Hoe bereik ik het ultieme woongeluk? En wie heeft daar relevante informatie over? Vanaf vandaag kan iedereen kennis en inspiratie opdoen via het interactieve woonconcept Stay or Go. Een hernieuwd initiatief van Sanoma Uitgevers in nauwe samenwerking met de grote woonbladen.

Uit een recent onderzoek blijkt dat 91% van de Nederlanders iets wil veranderen aan zijn woonsituatie. En dan vooral verbouwen of een nieuwe inrichting. Op de site www.stayorgo.nl kunnen deelnemers een test doen over hun huis, tuin en woonomgeving. Op basis daarvan wordt een goed onderbouwd advies gegeven: Stay or Go! Oftewel verbouwen/herinrichten of verhuizen.

Dialoog met de deelnemers
Stay or Go gaat de dialoog aan met de deelnemers, geeft adviezen en brengt ze in contact met relevante bedrijven of andere consumenten met vergelijkbare ervaringen. Het innovatieve woonmedium zal continu inspelen op de behoefte van de consumenten om op persoonlijk niveau te communiceren. Zo kunnen zij hun ultieme woonwensen met succes realiseren en het maximale woongeluk proberen te bereiken.

Nu opnieuw gelanceerd
Stay or Go was er al eerder, als site en tv-programma. Het internet concept kent 266.000 actieve deelnemers en is nu geheel in handen van Sanoma Uitgevers. Vanaf vandaag is Stay or Go opnieuw gelanceerd, als crossmediaal concept via de site en de woonbladen van Sanoma. Ook zal eind september op de Woonbeurs een speciale Stay or Go-stand worden ingericht.

Met de grote woonbladen
De grote woonbladen van Sanoma Uitgevers VT Wonen en 101 Woonideeën gaan nauw samenwerken met Stay or Go. Er zullen speciale online magazines komen over woononderwerpen, mensen kunnen via testpanels producten uitproberen en als deelnemer profiteren van acties en aanbiedingen.