Sanoma Uitgevers
het ultieme woongeluk
Stay or Go helpt consument bij het ultieme woongeluk
---
10.07.08
Hoe bereik ik het ultieme woongeluk? En wie heeft daar relevante
informatie over? Vanaf vandaag kan iedereen kennis en inspiratie
opdoen via het interactieve woonconcept Stay or Go. Een hernieuwd
initiatief van Sanoma Uitgevers in nauwe samenwerking met de grote
woonbladen.
Uit een recent onderzoek blijkt dat 91% van de Nederlanders iets wil
veranderen aan zijn woonsituatie. En dan vooral verbouwen of een
nieuwe inrichting. Op de site www.stayorgo.nl kunnen deelnemers een
test doen over hun huis, tuin en woonomgeving. Op basis daarvan wordt
een goed onderbouwd advies gegeven: Stay or Go! Oftewel
verbouwen/herinrichten of verhuizen.
Dialoog met de deelnemers
Stay or Go gaat de dialoog aan met de deelnemers, geeft adviezen en
brengt ze in contact met relevante bedrijven of andere consumenten met
vergelijkbare ervaringen. Het innovatieve woonmedium zal continu
inspelen op de behoefte van de consumenten om op persoonlijk niveau te
communiceren. Zo kunnen zij hun ultieme woonwensen met succes
realiseren en het maximale woongeluk proberen te bereiken.
Nu opnieuw gelanceerd
Stay or Go was er al eerder, als site en tv-programma. Het internet
concept kent 266.000 actieve deelnemers en is nu geheel in handen van
Sanoma Uitgevers. Vanaf vandaag is Stay or Go opnieuw gelanceerd, als
crossmediaal concept via de site en de woonbladen van Sanoma. Ook zal
eind september op de Woonbeurs een speciale Stay or Go-stand worden
ingericht.
Met de grote woonbladen
De grote woonbladen van Sanoma Uitgevers VT Wonen en 101 Woonideeën
gaan nauw samenwerken met Stay or Go. Er zullen speciale online
magazines komen over woononderwerpen, mensen kunnen via testpanels
producten uitproberen en als deelnemer profiteren van acties en
aanbiedingen.