Ingezonden persbericht
Europese hostingprovider STRATO wint brons bij Contact Center World Awards 2008 in Londen
STRATO onderscheiden in de categorieën Best Contact Center en Best in Customer Service
Amsterdam/Berlijn, 9 juli 2008 STRATO heeft brons gewonnen in de categorie Best Contact Center in de EMEA-regio van de Contact Center World Awards 2008. De prijsuitreiking vond plaats in Londen op 19 juni 2008. STRATO ontving deze onderscheiding voor zijn uitstekende servicecultuur en -kwaliteit. STRATO eindigde ook als finalist in de categorie Best in Customer Service . Hier prees de jury vooral de zelfontwikkelde innovatieve IT-tools en meettechnieken van STRATO. Meer dan 800 contactcenters namen deel aan de prestigieuze awards, verdeeld over achttien categorieën.
We zijn ontzettend trots dat ContactCenterWorld.com onze inspanningen op het gebied van servicekwaliteit bijzonder waardeert. Deze erkenning is een bevestiging dat STRATO zich altijd volledig inzet voor zijn klanten , zegt Damian Schmidt, CEO van STRATO.
De Contact Center World Awards zijn een initiatief van ContactCenterWorld.com. Deze prijzen worden sinds 1999 uitgereikt aan organisaties die zich onderscheiden op het gebied van kwaliteitsbeleid.
###
Over STRATO
Met meer dan 3,5 miljoen domeinen en meer dan een miljoen klanten is het van oorsprong Duitse STRATO de op een na grootste hostingprovider van Europa. De organisatie is buiten Duitsland ook actief in Groot-Brittannië, Frankrijk, Nederland, Italië en Spanje. STRATO biedt op de lokale situatie afgestemde homepagepakketten, hoogwaardige dedicated en virtuele servers en professionele webshops. STRATO is een 100 procent dochteronderneming van freenet AG en levert transparante kwaliteit op basis van TÜV-certificeringen. Naast procesmanagement (ISO 9001) en klantsupport (MS Servicekwaliteit) zijn de beide datacenters van het bedrijf ISO 27001-gecertificeerd. Sinds 1 januari 2008 zijn de twee eigen datacenters 100 procent CO2-neutraal.
Voor meer informatie (
Ingezonden persbericht