Uitgeverij het Spectrum


Persbericht

50 manieren om dwars te liggen


Voor een adequaat antwoord op al die dwarsliggers binnen je bedrijf: 50 manieren om dwars te liggen.

Herken je dat? Denk je tijdens een vergadering spijkers met koppen te kunnen slaan en eindelijk tot een besluit te komen, zegt een collega: 'Maar hebben we wel voldoende overleg gepleegd?' Of een merkt op: 'Nou, dit plan kan nooit iets worden, want volgens mij staan de mensen er niet achter.' En je bent weer terug bij af.

Zeer herkenbaar en verfrissend laat Frans Krips zien hoe je op de werkvloer wordt tegengewerkt, maar ook hoe je tegenwicht kunt bieden.

50 manieren om een klant kwijt te raken


Zonder klanten geen bedrijf. Dus doe je je best het je klanten naar de zin te maken.

Toch kleunen we maar al te vaak mis. Hoe komt het nu dat je klanten verliest? Waar ligt dat aan? Frans Krips legt in heldere bewoordingen uit hoe dat komt én geeft tegelijkertijd op humoristische wijze aan hoe je ze kunt behouden. Boeiend en herkenbaar van begin tot eind.
Frans Krips weet in enkele kernachtige zinnen de essentie   
van de zaak weer te geven. Wat je misschien onbewust        
vermoedde, zet hij helder uiteen.                           
Juli 2008

Titel     50 manieren om dwars te liggen                      
Auteur    Frans Krips                                         
Uitvoeringpaperback                                           
Omvang    144 blz.                                            
Prijs     E 17,95                                             
ISBN      978 90 274 7937 2                                   

Bestellen:

50 manieren om dwars te liggen
50 manieren om dwars te liggen
Krips, F.

Titel     50 manieren om een klant kwijt te raken             
Auteur    Frans Krips                                         
Uitvoeringpaperback                                           
Omvang    144 blz.                                            
Prijs     E 17,95                                             
ISBN      978 90 274 8060 6                                   


Bestellen:

50 manieren om een klant kwijt te raken
50 manieren om een klant kwijt te raken
Krips, F.