LearningGuide: Klant Adviesraad stimuleert Performance Support
Samen delen van kennis en ervaringen
'S-HERTOGENBOSCH, 20080708 -- Met de formatie van een Klant Adviesraad (Customer Advisory Board) wil LearningGuide Solutions, te beginnen in de Verenigde Staten, haar klanten nog meer ondersteunen bij de keuze en implementatie van haar oplossingen voor Performance Support. De raad zal zich ook actief gaan bezighouden met het promoten van Performance Support in het algemeen als de oplossing voor snelle, effectieve en kostenbesparende kennisoverdracht op de werkplek. Niet alleen in de VS, maar ook in Europa zullen klanten en gebruikers van LearningGuide Solutions profiteren van de activiteiten van de raad.
Leden van de Klant Adviesraad hebben hun sporen verdiend op het terrein van Performance Support en zijn afkomstig van bedrijven als Disney, JetBlue, Bank of America, EDS en Accor Hotels. De raad is gevormd als antwoord op de sterk toenemende vraag naar doelgerichte oplossingen voor Performance Support in de markt van opleidingen, training en werkplek ondersteuning. De raad zal specifieke informatie en kennis beschikbaar stellen over toepassingen en invoering van Performance Support oplossingen die in de bovengenoemde bedrijven zijn verkregen. Met de formatie van de raad wil LearningGuide Solutions haar leidende positie als full-service aanbieder van oplossingen voor Performance Support verder versterken en een open communicatie kanaal aanbieden voor klanten en gebruikers.
"We willen een open forum bieden aan onze klanten en ze hulp en informatie geven die nodig is om hun organisaties succesvol te leiden. De Adviesraad lijkt ons een uitstekend instrument om kennis en ervaring te bundelen en op die manier ook onze klanten direct te betrekken in verder onderzoek en ontwikkeling van onze oplossingen", aldus Alfred Remmits, CEO van LearningGuide Solutions.