SNT trefzeker in de roos!
Op het jaarlijkse NCCA gala tijdens TCD 2008 heeft SNT de Nationale
Contact Center Award gewonnen in de categorie Sales. Uit meer dan
honderd ingezonden cases waren in totaal vijftien deelnemers in vijf
categorieën genomineerd. SNT was daarbij in maar liefst drie
categorieën als kanshebber vertegenwoordigd.
Op zich al een prestatie waar we natuurlijk supertrots op zijn. Wij
kennen uw klant Tijdens het drukbezochte gala in het Beatrixtheater in
Utrecht viel eindelijk de beslissing. SNT mocht de award in de
categorie Sales in ontvangst nemen voor de case: Van (k)oud naar
nieuw. Juist met deze prijs zijn wij bijzonder blij. Effectiever
bellen met behulp van klantprofielen is hét thema van SNT in 2008. In
de case presenteren wij onze succesvolle 5-stappen formule waarbij met
behulp van klant profilering outbound campagnes én inbound sales nog
effectiever worden door onder meer dynamisch scripten.
SNT gaat verder
Maar daar blijft het niet bij. Uiteindelijk zal het totaalconcept,
waarbij klantprofi elen volledig geïntegreerd zijn in onze
contactcentersystemen, zorgen voor het juiste aanbod bij de juiste
klant op het juiste tijdstip door de juiste agent! SNT heeft nu al
ervaren dat dit een aantoonbaar beter rendement oplevert en ook nog
eens minder irritatie bij de consument veroorzaakt. SNT is met dit
totaalconcept `een voorbeeld voor de branche¿, aldus de NCCA-jury.
SNT neemt hiermee een duidelijke voorsprong in de altijd onder druk
staande markt van het outbound bellen. Maar ook bij inbound sales,
cross/upsell en multichannel trajecten is het real-time profi leren
toepasbaar. Dat kan bij ons, maar net zo makkelijk op
uw locatie.
Bekroonde 5-stappen formule
* Valideren - Uw bestand opschonen en valideren;
* Profileren - (B2B of B2C) profielen toevoegen;
* Segmenteren - Propositie en Tone of Voice bepalen
per doelgroep middels pilot;
* Optimaliseren - Tijdens campagne bijsturen op
beste aanbod, beste agent, beste tijdstip etc.
* Genereren - Hogere conversie!
SNT Groep NV