Time : 10:30:00
Date : 03 July 2008
Sender Name: Pirana Concepts

Tegen de recessie in! Pirana Concepts opent nieuwe vestiging in Antwerpen

Het werkterrein van het marketing- en communicatiebureau Pirana Concepts, met hoofdzetel in Waregem, heeft zich de voorbije jaren over gans België verspreid. Een kantoor openen in Antwerpen beantwoordt dan ook aan de vraag van de markt en is een belangrijke strategische stap in het kader van de internationalisering van de klantenportefeuille en van Pirana Concepts zelf.

De keuze voor Antwerpen als filiaal is tevens ingegeven door zuiver geo-economische aspecten. De huidige Antwerpse dynamiek en de aanwezigheid van o.a. de haven maken van de Scheldestad een Europese economische slagader, waar Pirana Concepts op een actieve manier een meerwaarde kan bieden. Heel wat exportgerichte bedrijven bevinden zich in de wijde regio en ook bedrijven uit Nederland kiezen vaak voor Antwerpen om hun activiteiten in België verder uit te bouwen. De doelgerichte aanpak, de laterale marktbenadering, de jarenlange expertise en de zero bullshit bedrijfsfilosofie zorgen ervoor dat Pirana Concepts ook in Antwerpen een unieke positie inneemt.

De lokale aanwezigheid is ook een absolute troef voor de regionale kmo's. Nabijheid is voor hen een belangrijk voordeel. Vanaf 1 september 2008 is het kantoor volledig operationeel.

Het gezicht van branch Antwerpen

Voor het nieuwe kantoor werd Johan Deman aangetrokken als branch director. Hij zal er samen met het vaste team de continuïteit van Pirana Concepts verzekeren. Het bedenken en implementeren van sterke marketing- en communicatieconcepten blijft de core business.

Johan (°1966) is toegepast economist van opleiding (Universiteit Antwerpen), heeft een uitgebreide knowhow in direct marketing, sales- en marketingstrategieën en is internetpionier. De voorbije tien jaar was hij sales- en marketingdirecteur van Kompass Belgium, algemeen directeur van Kompass Nederland en customer services manager bij Coface, waar hij mee verantwoordelijk was voor de integratie van drie diverse pijlers: kredietverzekeraar, financiële- en marketinginformatieleverancier en advertentiebedrijf.

"Strategieën uitdenken is belangrijk, ze op het terrein uitvoeren en resultaten leveren, daar draait het om. De wisselwerking tussen economen, marketeers en de beste grafische en creatieve krachten zorgt voor een optimale return. Dat is waar Pirana Concepts voor staat. No nonsense, zero bullshit, efficiënt en effectief. We communiceren voor de klant zoals we het voor onszelf doen."

Perscontact: Sven Devolder - 056 325 326

http://www.piranaconcepts.com

URL: http://www.piranaconcepts.com

Link to Press Release - NL