Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

IDTV ORGANISEERT MET ANWB 125- JARIG JUBILEUMFEEST

Amsterdam, 15 juli 2008- IDTV Events & Concepts heeft in opdracht van en in samenwerking met de ANWB haar 125- jarig jubileum georganiseerd.

Op het landgoed Clingendael in Den Haag vierden op woensdag 2 juli zo'n 1000 gasten, in aanwezigheid van Koningin Beatrix, de verjaardag van de ANWB. Na een korte rondleiding door het park werden de genodigden ontvangen in een zomerse sfeer op een groot en bloemrijk terras, midden tussen de weilanden met schapen en ezels. Daarna kwam de gasten bijeen in een theater dat speciaal voor deze gelegenheid was gebouwd. Op een groot scherm was de bijzondere aankomst van Koningin Beatrix en 125 fietsers te zien. Een strakke, theatrale show schetste de rol die de ANWB speelt in Nederland op het gebied van recreatie en mobiliteit. Tevens werd het nationale cadeau van de ANWB, bruine borden met streekinformatie voor langs de snelweg, symbolisch aan de koningin overhandigd. Aan het einde van het programma onthulde theatergroep ISH het nieuwe logo van de organisatie.

IDTV Events & Concepts was in nauwe samenwerking met het projectteam van de ANWB, verantwoordelijk voor de productie van het inhoudelijke programma en het totale evenement.

IDTV
IDTV Events & Concepts is onderdeel van IDTV en ontwikkelt en produceert campagnes waarbij vaak een evenement wordt ingezet als spil van het gehele concept. Kenmerkend aan de producties is de multimediale aanpak.

IDTV is als tweede grote onafhankelijke productiemaatschappij van Nederland toonaangevend in de ontwikkeling en productie van (geïntegreerde) concepten, op het gebied van televisie, internet, film, evenementen en promotiecampagnes. Opdrachtgevers zijn zowel televisieomroepen en -zenders als bedrijfsleven en overheid. Door de expertise die IDTV heeft ontwikkeld op het gebied van diverse media schuift IDTV op in de keten van tv-producent naar strategisch communicatiepartner.