Persbericht
De Vikingen zijn terug
Een verfrissende kijk op het moderne bedrijfsleven.
Vroeger gebruikten de Vikingen grof geweld bij het handel drijven. Nu veroveren ze de wereld met veilige auto's en meubels in platte dozen.
Scandinavische merken zoals Ikea, Lego en H&M zijn trendsettend, origineel en bijna per definitie succesvol. Waar komt dat door? Wat valt er te leren van de manier waarop deze inventieve noorderlingen zaken doen? Een ding is duidelijk: moed en humor vormen de basis.
Claes Andréasson was een belangrijke kracht achter het marketingsucces van Absolut Vodka. Als zelfstandig consultant werkt hij nu met grote Zweedse multinationals. Steve Strid is copywriter en adviseur voor een aantal grote merken. Hij schrijft o.a. voor toonaangevende Amerikaanse kranten.
Juni 2008
Titel De Vikingen zijn terug Ondertitelen dit keer met een strak businessplan Auteur Steve Strid & Claes Andréasson UitvoeringPaperback Omvang 192 blz. Prijs E 19,95 ISBN 978 90 274 6596 2
Bestellen:
Vikingen zijn terug
Strid, S. & Andreasson, C.