Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Eerste Nationale Marketingdag groot succes. Volgend jaar tweede editie.

Amstelveen, 30 juni 2008; Met meer dan 1200 geregistreerde bezoekers is de eerste editie van de Nationale Marketingdag een groot succes geworden. Nu al is besloten dat er volgend jaar een tweede Nationale Marketingdag zal volgen.

Veel bezoekers waren afgekomen op een breed en inhoudelijk sterk congresprogramma met keynotes van onder andere Egbert Jan van Bel (Pleon), Jacqueline Smit (MSN), Noud van Alem (Google), Menno van Doorn (Methemedia) en Reinoud Wolff (Ben & Jerry's). Daarnaast bood de volle beursvloer een gevarieerd en verrassend aanbod aan standhouders, waar ook volop gelegenheid tot netwerken was. Verschillende standhouders hebben nu al laten weten volgend jaar weer present te zijn.

"We zijn meer dan tevreden", laat Maarten Timmers Verhoeven, directeur van Lenthe Publishers, uitgever van onder andere MarketingTribune, weten. "Met meer dan 1200 bezoekers is het duidelijk dat er in de Benelux behoefte bestaat aan een dergelijk groot evenement voor marketeeers. Na het succes van deze dag kan de Nationale Marketingdag alleen maar aan impact winnen. Er komt volgend jaar dan ook zeker een tweede editie."

De Nationale Marketingdag vond plaats in het NBC in Nieuwegein en werd georganiseerd door Lenthe Publishers en MarketingTribune in samenwerking met Marketingfacts!, Marketing Excecutive Center en Emerce. Een videoverslag is te vinden op www.marketingfacts.nl.



Ingezonden persbericht