Persbericht
26 juni, 2008
Capgemini sluit partnerschap met hybris voor focus op consumer products- en retailmarkt
Hybris, leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software, en Capgemini Nederland B.V. hebben onlangs een partnership gesloten. Capgemini heeft hybris als partner gekozen omdat zij expert zijn op het gebied van e-commerce en Product Information Management (PIM) en brede kennis hebben van de retailmarkt. Met de focus op de markt voor consumentengoederen willen Capgemini en hybris gezamenlijke klanten de beste online winkelervaring bieden.
Hybris richt zich op actuele zaken, trends en ontwikkelingen op het snijvlak van e-commerce en IT. Daarnaast biedt de leverancier een oplossing voor het beheren en hergebruiken van productinformatie, die onder andere gericht is op de retailmarkt. Capgemini werkte eerder al samen met hybris in Denemarken en Spanje.
Wij werken graag samen met leiders op het gebied van technologische oplossingen , zegt Herbert Celen, Vice President Sales & Marketing bij Capgemini. Hybris is volgens ons een van de sterkste marktleiders op het gebied van e-commerce en we zijn daarom met hen het partnership aangegaan. Wij zijn er van overtuigd dat we dankzij dit partnership onze klanten nog beter kunnen ondersteunen.
Capgemini heeft de expertise om zowel een project te managen alsook om onze klanten verder te helpen op het gebied van business cases en gebruikerservaringen , zegt Henk-Jan van der Weide, regional manager bij hybris Benelux. Wij zijn daarom erg trots dat we met Capgemini mogen samenwerken.