Ingezonden persbericht


|--------------------------------------------------------------------------|
|   Aberdeen studie bewijst effciëntie logistieke spraaktechnologie van    |
|                                Vocollect                                 |
|--------------------------------------------------------------------------|
Mechelen, 26/06/2008

De stemtoepassingen van Vocollect, Inc. beantwoorden perfect aan de

belangrijkste vereisten om de toeleveringsketen te optimaliseren. Dat

blijkt uit een recente studie van het bekende onderzoeksbureau Aberdeen

Group, een filiaal van de groep Harte-Hanks Company. De studie, waarbij

meer dan 150 bedrijven bevraagd werden, geeft aan dat topbedrijven cruciale

maatregelen nemen om maximale meerwaarde te bieden aan hun

toeleveringsketen.

De studie, die de beste distributiecentra/toeleveringsketens in diverse

sectoren en landen onderzocht, werd uitgevoerd in opdracht van Vocollect,

Manhattan Associates, C3 Solutions en Forte. De ondervraagden

identificeerden er volgende topprioriteiten: 1) verbeter de flexibiliteit

en snelheid van het distributiecentrum (DC) / magazijn naarmate de

bedrijfsbehoeften evolueren, 2) verbeter de efficiëntie van de arbeid, 3)

verbeter de zichtbaarheid van de activiteiten in het magazijn, de

inventaris en de status van de orders en 4) verbeter de doorvoer.

"Voor elk van deze vereisten heeft Vocollect Voice al zijn waarde

bewezen," zegt Roger Byford, Vocollect Chairman en CEO. "Onze klanten,

actief in meer dan 35 landen, vertellen ons keer op keer dat Vocollect

Voice hen al 20 jaar lang helpt om hun middelenrisico te beheren en

voortreffelijke prestaties neer te zetten. Vocollect Voice is het enige

volledig geïntegreerde systeem voor stemsturing op het werk. Dit geeft

klanten de zekerheid dat zij de hoogste niveaus van bekwaamheid,

betrouwbaarheid en flexibiliteit krijgen", aldus Byford.

.

Vocollect Voice pakt de vier vereisten die de studie aanhaalt, als volgt

aan:


· Verbeter de flexibiliteit en snelheid van het distributiecentrum (DC)

/ magazijn naarmate de bedrijfsbehoeften evolueren: De flexibiliteit en

configureerbaarheid van Vocollect Voice leveren snel en vlot een grotere

nauwkeurigheid en productiviteit op, met een flexibiliteit en

schaalbaarheid die in veel sectoren essentieel zijn.


· Verbeter de efficiëntie van de arbeid: Dankzij de ergonomische

voordelen van Vocollect houden de werknemers hun ogen en handen vrij zodat

ze zich op het werk kunnen concentreren. Dit verbetert de algemene

efficiëntie en de veiligheid. Veel klanten stellen ook vast dat de

opleiding tot de helft sneller gaat. Ze kunnen seizoenarbeiders effectiever

inzetten door hen sneller productief te maken.


· Verbeter de zichtbaarheid van de activiteiten in het magazijn, de

inventaris en de status van de orders: Vocollect Voice maakt een dialoog in

twee richtingen mogelijk tussen de DC-teams en de WMS-, ERP- of

inventarissystemen en andere distributietechnologieën van de klant. De

realtime monitoring van de distributie vergroot de mogelijkheid om orders

aan te passen aan de behoeften van de klant.


· Verbeter de doorvoer: Klanten die Vocollect Voice gebruiken, noteren

een verbetering van de prestaties tot 30 procent en van de nauwkeurigheid

van 60 tot 80 procent. Dankzij de grotere efficiëntie van het DC/magazijn

verbeteren de stiptheid en nauwkeurigheid van de leveringen de

klanttevredenheid.

"De kosten van de stemintegratie en van de apparatuur zijn gedaald, zodat

DC/magazijn-managers hun volledige personeel in enkele weken online kunnen

brengen," zegt Bob Shecterle, Aberdeen SVP/Group Director - Research.

"Stemtoepassingen hebben niet alleen de orderselectie verbeterd. We zien

dat veel DC/magazijn-managers ze in alle operaties inschakelen, met

inbegrip van de ontvangst, de put-away, de cyclustelling, de aanvulling,

het laden en de cross-docking. Door de business rules en de waarde van het

WMS te combineren met spraakherkenning, wordt het veelzijdige en goed

opgeleide personeel flexibeler, soepeler en sneller dan het gemiddelde

DC/magazijn."

Voor een gratis exemplaar van de studie, surf naar

www.vocollect/agilelogisticsnr

|--------------------------------------------------------------------------|
|                                   END                                    |
|--------------------------------------------------------------------------|
.Over Vocollect
De geïntegreerde stemtoepassingen van wereldklasse van Vocollect leveren betrouwbare, flexibele en beproefde prestatieverbeteringen op van de productiviteit, nauwkeurigheid, kostenvermindering en de werktevredenheid van mobiele werknemers. Vocollect Voice praat de werknemers letterlijk door hun werk, door omslachtige lijsten en traditionele methoden voor gegevensregistratie te vervangen door handenvrije, persoonlijke stemdialogen. Via Vocollect en zijn gecertificeerde wereldwijde netwerk van meer dan 100 wederverkopers en experts in de toeleveringsketen, gebruiken honderdduizenden mensen op zes continenten elke dag Vocollect Voice om beter te werken. Vocollect heeft zijn hoofdkwartier in Pittsburgh, Pennsylvania, in de VS en ondersteunt zijn klanten en wederverkopers met kantoren in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië.

Meer informatie vindt u op www.vocollect.com.
Vocollect® en Vocollect Voice® zijn gedeponeerde handelsmerken van Vocollect, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Over Aberdeen Group, een filiaal van de groep Harte-Hanks Aberdeen is een toonaangevend leverancier van research en marktinformatie op feiten met aantoonbare resultaten. Aberdeen heeft in de voorbije twee jaar meer dan 30.000 ondernemingen gebenchmarkt en bevindt zich in een unieke positie om actief advies te geven: bevordering van het marktbewustzijn, vraagschepping, verkoop mogelijk maken en zinvolle rendementsanalyses. Aberdeen is een vertrouwde adviseur voor de mondiale technologiemarkten waar ondernemingen een beroep op doen voor inzichten die de besluitvorming zullen sturen. Als onderdeel van Harte-Hanks Company speelt Aberdeen een cruciale rol om inhoud in de juiste context te plaatsen voor wereldwijde directe en gerichte marketingbedrijven. De analytische en onafhankelijke visie van Aberdeen op het proces voor "klantoptimalisatie" van Harte-Hanks Hanks (Information - Opportunity - Insight - Engagement - Interaction) vergroot de waarde voor de klant en benadrukt de strategische rol van Harte-Hanks op de markt.

Voor bijkomende informatie, surf naar www.aberdeen.com Om meer te weten over Harte-Hanks, surf naar www.harte-hanks.com.

Media contacten:

- Vocollect Europe - Patrick Vandenbemd - Tel: +44 1628 55 2900 Email: pvandenbemd@vocollect.com

- NewsEngine PR, Charlotte Behets - Tel: +32 3 260 96 48 Email: charlotte.behets@newsenginepr.com
Ref.:VOC0050-4B9972