Bussum koploper telefonische dienstverlening
Een onderzoek, uitgevoerd door TNS Nipo, heeft uitgewezen dat de
telefonische klanten van de gemeente het telefonische contact
waarderen met gemiddeld een 7,7. Samen met de gemeente Etten-Leur
levert dit een eerste plaats op in het onderzoek.
Honderd klanten die recent het centrale nummer van de gemeente Bussum
hebben gebeld zijn telefonisch geïnterviewd. In totaal hebben 66
gemeenten deelgenomen aan het onderzoek. Landelijk scoren gemeenten
een 7,2 voor telefonische dienstverlening.
De telefonische klanten van de gemeente Bussum zijn vooral te spreken
over de beleefdheid van de medewerker (8,1), de vriendelijkheid van de
medewerker (7,9) en over de tijd die genomen wordt om te luisteren
(7,9). De telefonische openingstijden en bereikbaarheid zijn
respectievelijk beoordeeld met een 7,0 en een 7,3 en bieden daarmee
ruimte ter verbetering.
Bussum is trots op dit resultaat en blijft werken aan het verbeteren
van haar telefonische dienstverlening en overige
dienstverleningskanalen.
Gemeente Bussum