Gemeente Bussum

Bussum koploper telefonische dienstverlening

Een onderzoek, uitgevoerd door TNS Nipo, heeft uitgewezen dat de telefonische klanten van de gemeente het telefonische contact waarderen met gemiddeld een 7,7. Samen met de gemeente Etten-Leur levert dit een eerste plaats op in het onderzoek.

Honderd klanten die recent het centrale nummer van de gemeente Bussum hebben gebeld zijn telefonisch geïnterviewd. In totaal hebben 66 gemeenten deelgenomen aan het onderzoek. Landelijk scoren gemeenten een 7,2 voor telefonische dienstverlening.

De telefonische klanten van de gemeente Bussum zijn vooral te spreken over de beleefdheid van de medewerker (8,1), de vriendelijkheid van de medewerker (7,9) en over de tijd die genomen wordt om te luisteren (7,9). De telefonische openingstijden en bereikbaarheid zijn respectievelijk beoordeeld met een 7,0 en een 7,3 en bieden daarmee ruimte ter verbetering.

Bussum is trots op dit resultaat en blijft werken aan het verbeteren van haar telefonische dienstverlening en overige dienstverleningskanalen.