Ingezonden persbericht
PERSONALIABERICHT
Kris Keijser naar Lubbers & De Jong
Amsterdam, 25 juni 2008 --- Lubbers & De Jong, het pr-bureau voor de technologiesector, heeft Kris Keijser aangesteld als communicatieadviseur. Kris vult het team aan op het gebied van broadcast, communicatie en pr.
Hiervoor werkte Kris (34) bij het Ministerie van Justitie voor het Gevangeniswezen, waar hij als communicatieadviseur de interne communicatie verzorgde. Eerder was hij persvoorlichter voor SBS Broadcasting, publicity manager voor EverydayPeople en communicatiemedewerker en woordvoerder voor Combisoft/Easy2Use. Kris studeerde Communicatie en PR aan de Hogeschool Holland.
Lubbers & De Jong speelt met de aanstelling van Kris in op de toenemende vraag vanuit de markt naar beeld. Een beeld zegt meer dan duizend woorden, om maar eens een cliché te gebruiken. Maar clichés zijn vaak waar. We zetten bewegend beeld in voor arbeidsmarktcommunicatie en klantreferenties. Daarnaast streven we er naar al onze berichtgeving te verrijken met beeld, al dan niet bewegend. , aldus directeur Peter Keijzer.
Of het nu gaat om jonge, ambitieuze starters of gevestigde marktleiders; zowel internet als broadcasting zijn niet meer weg te denken in de bedrijfscommunicatie. Met name in de technologiesector speelt internet een steeds grotere rol in het pr-vak. Lubbers & De Jong weet steeds op veranderende situaties in te spelen, is sponsorpartner van Deloitte Technology Fast 50 en heeft ervaring met snelle groeiers.
Over Lubbers & De Jong
Lubbers & De Jong is gespecialiseerd in pr en marketing voor de technologiesector. Het bedrijf bestaat uit ervaren meedenkers in strategisch marketingbeleid en brengt adviezen uit op directieniveau. De kernactiviteit is de juiste communicatie te realiseren bij het brengen van technologie naar markten en doelgroepen. Het doel is interactie te genereren. Lubbers & De Jong staat bekend om zijn creatieve en pragmatische aanpak.
Van oudsher is Lubbers & De Jong sterk in IT, mobiele communicatie, internet en consultancy, maar de afgelopen jaren heeft het tevens expertise opgebouwd in lifestyle- en designmarkten en brede consumentenmarkten.