AutoRai

Suzuki in zee met sportmerk Quiksilver

(6/25/2008)
Suzuki start een samenwerking met een van âs werelds succesvolste sportmerken, Quiksilver. Het partnerschap krijgt vorm in aansprekende internationale skateboard- en surfevenementen, waaronder het Quiksilver ISA World Junior Surfing Championship en de Quiksilver King of the Groms.

Suzuki is dankzij de samenwerking met Quiksilver veelvuldig te zien in alle communicatiekanalen van het sportmerk, zoals op www.boardriderstv.com. Patrick Schrömbgens, Manager European Strategy en Coordination van Suzuki, is zeer tevreden over het partnerschap: âDe filosofie van Quiksilver sluit heel goed aan op Suzukiâs wereldstrategie Way of Life. Hierin ligt onder meer het accent op âAuthentiekâ, âOpwindendâ en âSportiviteitâ. Sporten als skateboarden en surfen onderstrepen deze merkwaarden van Suzuki.â

Gastheer
Quiksilver en Suzuki zijn van mening dat jonge talenten steun verdienen. Daarom bundelen de bedrijven hun krachten en treden zij gezamenlijk op als gastheer van twee grote surfevenementen, namelijk de Quiksilver King of the Groms en het Quiksilver ISA World Junior Surfing Championship. De eerste omvat vijftien wedstrijden in Europa â waaronder een wedstrijd in Hoek van Holland op 28 en 29 juni â waarin internationale jeugdige talenten tot 16 jaar oud kunnen laten zien of ze de volgende Dane Reynolds of Kelly Slaters zijn. Het Quiksilver ISA Junior Surfing Championship is het meest prestigieuze kampioenschap ter wereld voor veelbelovende en gepassioneerde surftalenten onder de 18 jaar.

Grand Vitaraâs
Maar de activiteiten van Suzuki gaan verder dan alleen de ondersteuning van surfevenementen voor getalenteerde jongeren. Ook volwassen surfers kunnen rekenen op de steun van Suzuki. Suzuki is namelijk ook sponsor van Quiksilver Pro France; een ultiem surfevenement aan de Franse westkust. Bovendien stelt Suzuki twintig Grand Vitaraâs beschikbaar voor de diverse skateboard- en surfevenementen in Europa.