Suzuki in zee met sportmerk Quiksilver
(6/25/2008)
Suzuki start een samenwerking met een van âs werelds succesvolste
sportmerken, Quiksilver. Het partnerschap krijgt vorm in aansprekende
internationale skateboard- en surfevenementen, waaronder het
Quiksilver ISA World Junior Surfing Championship en de Quiksilver King
of the Groms.
Suzuki is dankzij de samenwerking met Quiksilver veelvuldig te zien in
alle communicatiekanalen van het sportmerk, zoals op
www.boardriderstv.com. Patrick Schrömbgens, Manager European Strategy
en Coordination van Suzuki, is zeer tevreden over het partnerschap:
âDe filosofie van Quiksilver sluit heel goed aan op Suzukiâs
wereldstrategie Way of Life. Hierin ligt onder meer het accent op
âAuthentiekâ, âOpwindendâ en âSportiviteitâ. Sporten als skateboarden
en surfen onderstrepen deze merkwaarden van Suzuki.â
Gastheer
Quiksilver en Suzuki zijn van mening dat jonge talenten steun
verdienen. Daarom bundelen de bedrijven hun krachten en treden zij
gezamenlijk op als gastheer van twee grote surfevenementen, namelijk
de Quiksilver King of the Groms en het Quiksilver ISA World Junior
Surfing Championship. De eerste omvat vijftien wedstrijden in Europa â
waaronder een wedstrijd in Hoek van Holland op 28 en 29 juni â waarin
internationale jeugdige talenten tot 16 jaar oud kunnen laten zien of
ze de volgende Dane Reynolds of Kelly Slaters zijn. Het Quiksilver ISA
Junior Surfing Championship is het meest prestigieuze kampioenschap
ter wereld voor veelbelovende en gepassioneerde surftalenten onder de
18 jaar.
Grand Vitaraâs
Maar de activiteiten van Suzuki gaan verder dan alleen de
ondersteuning van surfevenementen voor getalenteerde jongeren. Ook
volwassen surfers kunnen rekenen op de steun van Suzuki. Suzuki is
namelijk ook sponsor van Quiksilver Pro France; een ultiem
surfevenement aan de Franse westkust. Bovendien stelt Suzuki twintig
Grand Vitaraâs beschikbaar voor de diverse skateboard- en
surfevenementen in Europa.
AutoRai