( BW)(IL-ACCO)(ABD) GBC(R) geeft klanten de kans vrij te winkelen ter
waarde van EUR 5000 als ze vertellen hoe ze hun doel hebben bereikt

    Redactie Business

    LINCOLNSHIRE, Illinois (VS)--(BUSINESS WIRE)--24 juni 2008--

        Winnaar wordt willekeurig geselecteerd uit klanten die
                    succesverhaal hebben ingeleverd

    In de snelle wereld van vandaag de dag vergeet u al gauw hoe
belangrijk het is die extra stap te zetten om uw werk te beschermen,
zodat het boven de rest uitsteekt. Toch gelooft 74 procent van de
mensen dat lamineren hun materiaal beschermt en duurzamer maakt, en
meent 70 procent dat inbinden hetzelfde effect heeft, volgens een
onderzoek van GBC, marktleider op het gebied van inbinden en
lamineren. Nu biedt GBC klanten de kans mee te doen aan een Europese
prijsvraag, met als hoofdprijs vrij winkelen ter waarde van EUR 5000.
De winnaar wordt door loting gekozen uit al diegenen die hun verhaal
hebben ingezonden over hoe ze hun doel hebben bereikt en succes hebben
behaald dankzij het feit dat ze hun documenten hebben ingebonden en/of
gelamineerd.

    "We hebben vaak succesverhalen van klanten gehoord over de grote
rol die inbinden en lamineren hebben gespeeld in het realiseren van
hun doelstellingen", aldus Kellie Glueck, directeur van Global Brand
Marketing. "We wilden al onze klanten aanmoedigen te profiteren van
dit eenvoudige procédé en hen belonen voor hun creativiteit en
prestaties."

    Er zijn inventieve voorbeelden te noemen van het gebruik van
lamineren en inbinden, zoals een Russische klant die zijn
lievelingsboek helemaal uittypte en lamineerde, omdat het niet meer te
krijgen was en het boekenaanbod beperkt was onder het communistische
regime, of oud-klasgenoten op een schoolreünie die naamplaatjes
maakten van hun gelamineerde schoolfoto's, zodat ze elkaar makkelijker
konden herkennen, of een man die zijn laatste foto van hem en zijn
vriendin lamineerde om "zijn geluksgevoel te vereeuwigen", omdat ze op
die foto te zien waren op een gelukkig moment in hun leven.

    Deelnemers aan de prijsvraag "Realiseer je doelen met GBC" kunnen
naast vrij winkelen ter waarde van EUR 5000 ook allerlei prachtige
elektronische producten winnen. Op www.gbceurope.com/goals kunnen ze
meer bijzonderheden over de prijsvraag vinden, evenals tips en ideeën
over inbinden en lamineren. De winnaars worden willekeurig getrokken
uit alle aanvaarde inzendingen. Verder kunnen bezoekers van de website
gratis monsters bestellen van enkele topproducten van GBC. De
inzending sluit op 30 juni 2008.

    De prijsvraag zal ook meer bekendheid geven aan de fusie van Acco
Brands met het merk GBC voor zijn inbind- en lamineerproducten. Deze
producten worden momenteel in heel Europa op de markt gebracht onder
drie merknamen: Ibico(R), GBC en Rexel(R).

    Over GBC en ACCO Brands Corporation (NYSE:ABD)

    GBC is al 60 jaar marktleider op het gebied van inbinden en
lamineren. ACCO Brands Corporation is wereldleider op de markt van
kantoorartikelen van bekende merken, met een jaaropbrengst van bijna 2
miljard dollar. Tot de toonaangevende merken van ACCO Brands behoren
onder meer Wilson Jones(R), Day-Timer(R), Swingline(R), Kensington(R),
Quartet(R) en GBC, en in Europa onder andere Rexel(R), NOBO(R) en
Derwent(R). Onder het merk GBC is het bedrijf ook leider op de markt
van professionele afdrukken.

    Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal.
Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden
vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische
geldigheid beoogt.

    --30--

    CONTACT: ACCO Brands
             Alice Clark
             Aylesbury DDI: +44 (0) 1296 732225
             Hoofdkantoor DDI: +44 (0) 2380 252385
             Mobiel: +44 (0) 7788 144312



Disclaimer: Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele 
brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten 
worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige, 
juridische geldigheid beoogt.