Ingezonden persbericht
Quote
----------
Nieuwe SCOPE Release nóg sterker in B-t-C markt
Hoofddorp, 24 juni 2008 - SCOPE marketing technology b.v. heeft een nieuwe release uitgebracht. SCOPE Release 3.0.8 kent verbeterde en nieuwe functionaliteiten en is inmiddels succesvol ontvangen door SCOPE-gebruikers. Gebruiksgemak en Customer Experience Management zijn de twee pijlers die de Nederlandse CRM-softwareleverancier als uitgangspunt heeft genomen bij de ontwikkeling van Release 3.0.8.
Het datamodel van SCOPE biedt een uniek CRM-platform dat geschikt is om zowel B-t-B als B-t-C markten te bedienen. De nieuwe features van SCOPE Release 3.0.8 - zoals de HuishoudenWizard en Verkleurende kenmerken - verklaren waarom SCOPE-CRM nog sterker is geworden in met name de B-t-C markt.
Nieuwe SCOPE-producten zijn Snel, Simpel en Supergebruiksvriendelijk. De gebruikersacceptatie van SCOPE-CRM wordt op deze manier meer versterkt. SCOPE Release 3.0.8 biedt nieuwe gratis standaard functionaliteiten waar gebruiksgemak (sneller zoeken en invoeren) en datakwaliteit centraal staan. SCOPE-CRM biedt nog meer ondersteuning voor het vastleggen van uw relatiegegevens. Organisaties zijn in staat op de juiste manier, op het juiste moment met de juiste boodschap hun relaties te benaderen, zowel B-t-B als B-t-C.
Eenvoudig afhandelen van complexe handelingen
Het invoeren en wijzigen van contactpersonen en hun gezinssamenstelling in uw database is nog nooit zo overzichtelijk en eenvoudig geweest. Met de SCOPE HuishoudenWizard zijn de normaal gesproken complexe handelingen - zoals bijvoorbeeld een scheiding - nu een fluitje van een cent.
Altijd kunnen vertrouwen op relatiekenmerken
Een klant benaderen op basis van verouderde relatiekenmerken wil je voorkomen. Het is geldverspilling en niet professioneel! In de nieuwe release zijn kenmerken voorzien van een kleur waarmee de actualiteit direct te zien is. Een kenmerk dat verouderd is, verandert automatisch van kleur en waarschuwt op die manier de gebruiker.
Het belang van datakwaliteit
Het succesvol toepassen van een CRM-strategie valt of staat met de kwaliteit van de relatiegegevens in uw database. SCOPE marketing technology ziet software die datakwaliteit waarborgt als een must en heeft daarom SCOPE DataQuality ontwikkelt. Hiermee voorkomt u dubbele relaties in uw database en bereikt u uw relatie altijd op het juiste adres.
Wilt u meer informatie ontvangen over de verschillende CRM-toepassingen van SCOPE en wat SCOPE voor uw organisatie kan betekenen, dan kunt u contact opnemen met mevrouw Eveline Blom, telefoonnummer 023-5179200.
----------
Unquote
Over SCOPE marketing technology:
SCOPE marketing technology b.v. is een betrouwbare softwareleverancier (sinds 1987) en levert hoogwaardige CRM-oplossingen vanaf het allereerste uur. SCOPE marketing technology richt zich in haar productontwikkeling vooral op software die zeer vriendelijk is in het gebruik en dan met name voor de gebruiker zelf. Het 2e speerpunt waar SCOPE Marketing technology zich op richt is Customer Experience Management. Hiermee wordt bereikt dat niet alleen de SCOPE-gebruikers profijt hebben van de software, ook de klant die door de SCOPE-gebruikers bediend wordt, merkt dat er met SCOPE wordt gewerkt.