Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)
Persbericht: Sappige Zomerfruitweken van De Groenteman starten 23 juni
Datum: 06/06/2008
In het kader van de campagne âJe koopt ât lekkerst bij De Groentemanâ
vinden van 23 juni tot en met 5 juli de Sappige Zomerfruitweken van De
Groenteman plaats. Klanten van groentemannen maken tijdens deze
actieweken kans op prachtige prijzen. De Sappige Zomerfruitweken
worden met ruim 700 radiospots gepromoot op Sky Radio, Q-Music, Radio
2, Radio 10 Gold en commerciële regionale zenders.
Publiekswedstrijd met prachtige prijzen
In de radiospots roept comédienne Loes Luca consumenten op een
FrissFruit-actiekaart op te halen bij de groenteman in de winkel of op
de markt en mee te doen met de publiekswedstrijd. Klanten maken kans
op een fantastische blender of twee vrijkaarten voor een
attractiepark. Het enige wat ze hoeven te doen is het unieke
geluksnummer van de actiekaart invullen op www.frissfruit.nl. Een
themapagina in huis-aan-huisbladen brengt de Sappige Zomerfruitweken
nog eens extra onder de aandacht van consumenten. De website
www.degroenteman.nl ondersteunt de campagne.
Mooie posters voor in de winkel en op de markt
Ruim 850 AGF-detaillisten hebben in april de speciale posters en
actiekaarten voor de Sappige Zomerfruitweken besteld. Die kunnen zij
nu gebruiken in hun winkel of marktkraam om de actieweken onder de
aandacht van hun klanten te brengen. AGF-detaillisten kunnen extra
posters en actiekaarten bestellen via de infodesk van het HBD,
telefoon (070) 338 56 66 (zolang de voorraad strekt).
Samenwerking
Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (Commissie AGF-Detailhandel)
organiseert de Sappige Zomerfruitweken van De Groenteman en de
publieksactie in samenwerking met AGF-Promotie Nederland.