NEN
23 en 30 juni, seminar 'Klanttevredenheid volgens ISO'
dinsdag 17 juni 2008, 13:52
NEN organiseert, ter introductie van de nieuwe ISO-normen, op 23 en 30
juni 2008 een seminar 'klanttevredenheid volgens ISO'. De normen
helpen u bij het creëren van een klantgerichte organisatie en het
verhogen van klanttevredenheid.
Voor beide middagen zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
Tijdens dit seminar:
* krijgt u een compleet overzicht van wat ISO te bieden heeft op het
gebied van klanttevredenheid
* krijgt u inzicht in de praktijk van een aantal grote bedrijven bij
wie klanttevredenheid hoog in het vaandel staat
* worden de vertaalde normen en de nieuwe praktijkgids van NEN
overhandigd aan de Consumentenautoriteit
* ontvangt u de gratis praktijkgids "Klanttevredenheid volgens ISO,
100 vragen en antwoorden over ISO 9001 en ISO 10001 t/m 10004"
Voor wie?
Het seminar is bedoeld voor medewerkers en leidinggevenden die zich
binnen organisaties bezighouden met kwaliteit, klanttevredenheid en
klantcontacten. Voor organisaties in de profitsector en de
non-profitsector. De ISO-serie voor klanttevredenheid bestaat nu uit
de volgende normen:
* ISO 10001:2007 Kwaliteitsmanagement - Klanttevredenheid -
Richtlijnen voor gedragscodes voor organisaties
* ISO 10002:2004 Kwaliteitsmanagement - Klanttevredenheid -
Richtlijnen voor klachtenbehandeling in organisaties
* ISO 10003:2007 Kwaliteitsmanagement - Klanttevredenheid -
Richtlijnen voor het oplossen van geschillen buiten organisaties
* ISO/TS 10004 Kwaliteitsmanagement - Richtlijnen voor het monitoren
en meten van klanttevredenheid (verwacht medio 2009)
De toegangsprijs voor het seminar bedraagt EUR 295,- (excl. BTW),
inclusief de praktijkgids "Klanttevredenheid volgens ISO".
Meer informatie, programma en aanmelden
U kunt de programma's en het aanmeldingsformulier downloaden. Voor
inhoudelijke informatie kunt u contact opnemen met Annemarie de Jong,
NEN-Managementsystemen, telefoon (015) 2 690 239 of via e-mail:
annemarie.dejong@nen.nl. Voor meer informatie over het aanmelden kunt
u contact opnemen met Karin van der Lubbe, NEN-Evenementen, telefoon
(015) 2 690 206 of via e-mail: karin.vanderlubbe@nen.nl