VBAT Amsterdam wint goud in Cannes
19/06/2008 07:01
PR Newswire
AMSTERDAM, June 19 /PRNewswire/ -- Brand Design Bureau VBAT heeft een Gouden Design Leeuw gewonnen op het
Internationale Reclamefestival in Cannes. Het is dit jaar voor het eerst dat
Design bekroond wordt op het festival.
VBAT is een internationaal georiënteerd brand designbureau
gespecialiseerd in merkontwikkeling; consultancy, concept & design. De Gouden
Leeuw is gewonnen met het ontwerp van de verpakking van Amstel Pulse.
Amstel's nieuwe iconische, premium kwaliteitsbier haakt in op een
groeiende internationale waardering voor meer toegankelijk bier. De centrale
`vitaliteits'-gedachte komt terug in de rimpeltekening, die voortvloeit uit
het iconische Amstel-logo. VBAT ontwikkelde voor dit innovatieve product de
vorm van de fles en afgeleide visuele taal.
OVER VBAT
VBAT is een internationaal georiënteerd brand designbureau,
gespecialiseerd in merkontwikkeling (consultancy, concept & design). VBAT
levert hierbinnen een breed spectrum aan disciplines, zoals corporate,
retail, interactive en packaging design. VBAT bestaat sinds 1984 en is met
tachtig medewerkers uitgegroeid tot een 10M + bureau. Op basis van de inzet
van creativiteit als business driver is VBAT in staat een visuele
merkexpressie van een bedrijf, dienst, product of omgeving te creëren en
hiermee merken tastbaar te maken voor hun doelgroep. VBAT is onderdeel van
WPP, `s werelds grootste marketingcommunicatienetwerk.
http://www.vbat.com
Alexander Bulthuis, Alexander.bulthuis@vbat.com , +31(0)20-750-3027.
-