Groot Salland wint award klanttevredenheidonderzoek
Laatste wijziging: 19 juni 2008
Het Waterschap Groot Salland heeft een award gewonnen voor de
ontwikkeling van klanttevredenheidsonderzoek. De award is uitgereikt
door Frank van Delft, directeur van het Managementinstituut Nederland
(MIN).
Volgens de jury van het MIN is de wijze van digitaal onderzoek van het
Waterschap Groot Salland, waarbij processen worden gekoppeld aan
doelgroepen in een integrale aanpak, volstrekt nieuw. Het waterschap
heeft volgens haar in de aanloop van haar onderzoek goed nagedacht
welke informatie ze wil verzamelen over welke doelgroep. Door deze
gestructureerde aanpak is het waterschap ook in de toekomst eenvoudig
in staat om mogelijke andere thema's te bevragen en nieuwe doelgroepen
toe te voegen.
Reactie waterschap
Klanttevredenheidsonderzoek voert het waterschap uit om de kwaliteit
van dienstverlening op verschillende taakgebieden te kunnen
verbeteren. Voor het waterschap is de award een goede stimulans om aan
de slag te gaan met eventuele verbetersuggesties van haar klanten. De
eerste resultaten zijn in september bekend.
Uitnodiging
Waterschap Groot Salland heeft in de tweede week van juni 8.000
klanten in haar werkgebied een uitnodigingsbrief gestuurd voor
deelname aan het klanttevredenheidsonderzoek. Inmiddels heeft een
groot aantal klanten de digitale vragenlijst ingevuld. Het waterschap
roept de mensen die nog niet hebben deelgenomen aan het onderzoek,
maar die wel een uitnodiging hebben ontvangen, op om de digitale
vragenlijst alsnog in te vullen.
Waterschap Groot Salland | Dr. van Thienenweg 1 |
Postbus 60 | 8000 AB Zwolle | t (038) 455 72 00 | info@wgs.nl
Waterschap Groot Salland