Ingezonden persbericht


Maak kans op een ticket voor Nederlandse voorpremiere van '21'
MySpace
organiseert eerste Black Curtain Screening en Afterparty donderdag 19 juni

Amsterdam 13 juni 2008 - Op donderdag 19 juni 2008 houdt MySpace een Black Curtain Screening en afterparty voor de film "21", die pas vanaf 26 juni in de bioscoop is te zien. Er zijn 150 kaarten beschikbaar voor het evenement dat plaatsvindt in
De Balie in Amsterdam. De zaal gaat open om
19:30 en de film begint stipt om 20:00 uur. De kaarten zijn te winnen door bevriend te worden met het profiel van
title="http://www.myspace.com/blackcurtainnl" target="" Black Curtain Nederland.
Door dit profiel in je eigen topvrienden te plaatsen maak je kans op een exclusief kaartje voor twee personen.

"21" is gebaseerd op een
waargebeurd verhaal. In de snelle en pakkende film is te zien hoe een getalenteerd groepje M.I.T studenten ieder weekend afreist naar Las Vegas om Black Jack te spelen. Hun wapens zijn valse identiteitsbewijzen, stalen zenuwen en brainpower met het doel om het gokspel naar hun eigen hand te zetten en zo casino na casino te verslaan. De leider van het team is de geniale en onconventionele Micky Rosa, wiskunde docent , gespeeld door Kevin Spacey. Jim Sturgess speelt een van de meest getalenteerde studenten, Ben Campbell, die meedoet omdat hij zijn college geld bij elkaar moet verdienen. Hij laat zich verleiden door het geld, Las Vegas en zijn slimme en sexy teamgenote Jill Taylor (gespeeld door Kate Bosworth). Langzaam maar zeker overschrijdt hij al zijn grenzen. De spanning in de film is intens omdat niet alleen de cijfers en bedragen in het oog moeten worden gehouden maar ook de afperser van de casino's op afstand gehouden moet worden. Deze laatste rol is weggelegd voor Lawrence Fishburne, hij speelt Cole Williams.

Derek Fehmers, Country Manager MySpace Benelux: "
Onze Black Curtain Screenings zijn internationaal een begrip geworden. We zijn dan ook heel blij dat we deze traditie in Nederland nu kunnen starten. Voor "21" werken we samen met Sony Pictures en we zien er naar uit om in de toekomst nog veel meer films, op deze manier en door heel Nederland aan onze gebruikers te laten zien"

Kyra Schiffers,
Marketing Manager Sony Pictures Releasing Holland:"In de US hebben we al veel succesvolle Black Curtain Screenings samen met MySpace georganiseerd. We zijn dan ook enthousiast om deze samenwerking in Nederland voort te zetten. We kijken uit naar "21" aanstaande donderdag in de Balie".





Ingezonden persbericht