Ingezonden persbericht
Maak kans op een ticket voor Nederlandse voorpremiere van '21'
MySpace
organiseert eerste Black Curtain Screening en Afterparty donderdag 19 juni
Amsterdam 13 juni 2008 - Op donderdag 19 juni 2008 houdt MySpace een
Black Curtain Screening en afterparty voor de film "21", die pas vanaf 26
juni in de bioscoop is te zien. Er zijn 150 kaarten beschikbaar voor het
evenement dat plaatsvindt in
De Balie in Amsterdam. De zaal gaat open om
19:30 en de film begint stipt om 20:00 uur. De kaarten zijn te winnen door
bevriend te worden met het profiel van
title="http://www.myspace.com/blackcurtainnl" target=""
Black Curtain Nederland.
Door dit profiel in je eigen topvrienden te plaatsen maak je kans op een
exclusief kaartje voor twee personen.
"21" is gebaseerd op een
waargebeurd verhaal. In de snelle en pakkende film is te zien hoe een
getalenteerd groepje M.I.T studenten ieder weekend afreist naar Las Vegas om
Black Jack te spelen. Hun wapens zijn valse identiteitsbewijzen, stalen
zenuwen en brainpower met het doel om het gokspel naar hun eigen hand te
zetten en zo casino na casino te verslaan. De leider van het team is de
geniale en onconventionele Micky Rosa, wiskunde docent , gespeeld door Kevin
Spacey. Jim Sturgess speelt een van de meest getalenteerde studenten, Ben
Campbell, die meedoet omdat hij zijn college geld bij elkaar moet verdienen.
Hij laat zich verleiden door het geld, Las Vegas en zijn slimme en sexy
teamgenote Jill Taylor (gespeeld door Kate Bosworth). Langzaam maar zeker
overschrijdt hij al zijn grenzen. De spanning in de film is intens omdat
niet alleen de cijfers en bedragen in het oog moeten worden gehouden maar
ook de afperser van de casino's op afstand gehouden moet worden. Deze
laatste rol is weggelegd voor Lawrence Fishburne, hij speelt Cole
Williams.
Derek Fehmers, Country Manager MySpace Benelux: "
Onze Black Curtain Screenings zijn internationaal een begrip geworden. We
zijn dan ook heel blij dat we deze traditie in Nederland nu kunnen starten.
Voor "21" werken we samen met Sony Pictures en we zien er naar uit om in de
toekomst nog veel meer films, op deze manier en door heel Nederland
aan onze gebruikers te laten zien"
Kyra Schiffers,
Marketing Manager Sony Pictures Releasing Holland:"In de US hebben we al
veel succesvolle Black Curtain Screenings samen met MySpace georganiseerd.
We zijn dan ook enthousiast om deze samenwerking in Nederland voort te
zetten. We kijken uit naar "21" aanstaande donderdag in de Balie".
Ingezonden persbericht