Persbericht
Nederlander saai tijdens EK
~ Nederlanders houden niet van oranjeaccessoires en kijken het EK met familie ~
Amsterdam, 18 juni 2008 Denk aan de gemiddelde Nederlander die een wedstrijd van het Nederlands elftal kijkt tijdens het EK, dan zie je al snel het alom bekende plaatje: Oranje toeter, rood-wit-blauwe-schmink, trom-pet of Welpie op het hoofd en vergeet vooral de oranje overall niet. En dan dat hele plaatje in de kroegÉ MAAL 150
Maar nee hoor, niets is minder waar. Noem het saai, noem het een opluchting, maar de gemiddelde Nederlander is geen bierdrinkende, opgedirkte malloot zoals de televisiebeelden ons willen laten geloven. Nee, de gemiddelde Nederlander kijkt de wedstrijd juist thuis met familie, heeft een hekel aan oranjeaccessoires en wil niet gestoord worden tijdens de wedstrijd.
Volgens de voetbalenqute van
Voetbalvirus.nl, de leukste voetbalpoule van Nederland, is een initiatief van ilse media en is een samenwerking met NUsport.nl, Startpagina.nl, Sportweek.nl en Wehkamp.nl.
BERICHT VOOR DE REDACTIE
Over ilse media groep
Ilse media is actief sinds 1995 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste internetuitgever van Nederland. Met een rijk portfolio van 150 websites, waaronder
Ilse media is onderdeel van Sanoma Uitgevers, met ruim 80 publiekstijdschriften en ruim 125 websites de grootste multimediale uitgever van Nederland. In 2007 haalde Sanoma Uitgevers en haar deelnemingen een omzet van 539,8 miljoen euro. Inclusief dochterondernemingen heeft Sanoma Uitgevers bijna 2000 medewerkers. Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met 300 tijdschriften in dertien landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Meer informatie over de ilse media groep: