Matchmaker NBTC
Het tweede nummer van 2008 van het magazine Matchmaker van het
Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen is uit. In dit
tijdschrift vertellen algemeen directeur van het NBTC Jos Vranken en
manager Vestigingen Arjan van Well over de belangrijkste punten uit
het strategisch marketingplan 2008-2010 voor de destinatie Holland,
ontdekt Annemarie Jorritsma één van de parels van Nooitverwacht
Nederland en spreken verschillende vertegenwoordigers uit de branche
over hun verwachting voor de zomer. Verder besteedt Matchmaker
aandacht aan het reissegmentatiemodel van het NBTC, kunt u lezen dat
de Citybreakcampagne nog verder is verbeterd, doet het NBTC fact
finding op de GIBTM in Abu Dhabi en gaat de Internationale Showcase
van eens naar drie keer per jaar. In de aparte bijlage in deze
Matchmaker een interview met staatssecretaris Frank Heemskerk over de
toerismebrief.
U kunt de Matchmaker op de site van NBTC downloaden.
Vereniging van Recreatieondernemers Nederland