Vereniging van Recreatieondernemers Nederland

Matchmaker NBTC

Het tweede nummer van 2008 van het magazine Matchmaker van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen is uit. In dit tijdschrift vertellen algemeen directeur van het NBTC Jos Vranken en manager Vestigingen Arjan van Well over de belangrijkste punten uit het strategisch marketingplan 2008-2010 voor de destinatie Holland, ontdekt Annemarie Jorritsma één van de parels van Nooitverwacht Nederland en spreken verschillende vertegenwoordigers uit de branche over hun verwachting voor de zomer. Verder besteedt Matchmaker aandacht aan het reissegmentatiemodel van het NBTC, kunt u lezen dat de Citybreakcampagne nog verder is verbeterd, doet het NBTC fact finding op de GIBTM in Abu Dhabi en gaat de Internationale Showcase van eens naar drie keer per jaar. In de aparte bijlage in deze Matchmaker een interview met staatssecretaris Frank Heemskerk over de toerismebrief.

U kunt de Matchmaker op de site van NBTC downloaden.