Date : 17 June 2008
Sender Name: Mortierbrigade
Music For Life wint opnieuw een gouden leeuw
De campagne van mortierbrigade voor Studio Brussel blijft scoren op het belangrijkste internationale reclamefestival in Cannes. Een gouden leeuw is de allergrootste onderscheiding die je kan winnen en de campagne wint nu zijn tweede. Deze keer in de categorie media.
De campagne is een originele media-infiltratie waar een dorstig zwart jongetje inbreekt in populaire life-programma's als Studio 1, De Zevende Dag en Steracteur/Sterartiest en er een glas water in één teug leegdrinkt. Met deze campagne wilde mortierbrigade de aandacht vestigen op het nieuwe goede doel van Music For Life, de waterproblematiek in Azië en Afrika.
Bekijk het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=QncgLRp5NQY
Contact mortierbrigade:
Joeri Van Den Broeck : 0032 (0)476 21 83 54
Contact studio brussel:
Peter Claes: 0032 (0)476 66 98 46
URL: