Consumentenbond
---
17 juni 2008
Bond presenteert uitkomsten meldpunt aan Ziggo
Bij het meldpunt ´Ziggo´ van de Consumentenbond zijn binnen 6 dagen
totaal 14.664 meldingen binnengekomen. Voor een meldpunt van de bond
een uniek record. De meeste klachten liggen op het vlak van internet
en telefonie. Daarnaast geeft een groot deel van de melders aan zeer
ontevreden te zijn over de informatievoorziening rond alle
veranderingen en laat de bereikbaarheid van de klantenservice laat te
wensen over.
Dinsdagavond 17 juni vindt een gesprek plaats tussen de bond en Ziggo.
In dat gesprek zal de Consumentenbond pleiten voor compensatie en voor
de mogelijkheid voor klanten om op te zeggen of niet te betalen voor
de diensten zolang deze ondeugdelijk zijn. Daarnaast zal de bond er
bij Ziggo op aandringen een actieplan te maken om problemen nu snel op
te lossen en deze in de toekomst verder te vermijden.
Later deze week komt de bond met een aantal adviezen aan klanten van
Ziggo over de stappen die zij zelf kunnen ondernemen.
---