Date : 16 June 2008
Sender Name: Mortierbrigade
Mortierbrigade en Studio Brussel winnen Gouden Leeuw in Cannes.
De campagne voor Music For Life, waarbij een zwart jongetje op televisie telkens een glas water wegkaapte, kaapt nu ook een Gouden Leeuw weg op het reclamefestival van Cannes. Het is de belangrijkste onderscheiding in de internationale reclamewereld.
Deze campagne voor Studio Brussel was ook op het belangrijkste Belgische reclamefestival al één van de meest bekroonde werken. Het originele idee om de waterproblematiek aan te kaarten laat dus ook de internationale jury duidelijk niet onberoerd. Het is een originele media-infiltratie waar een dorstig zwart jongetje inbreekt in populaire life-programma's als Studio 1, De Zevende Dag en Steracteur/Sterartiest. mortierbrigade haalt zo zijn vierde Leeuw binnen in zijn nauwelijks 3-jarig bestaan.
Bekijk het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=QncgLRp5NQY
Contact mortierbrigade:
Joeri Van Den Broeck : 0032 (0)476 21 83 54
Contact studio brussel:
Peter Claes: 0032 (0)476 66 98 46
De bijlage (foto) is eveens beschikbaar op www.pressreleases.be.
URL: