Greenib Car ontvangt onderscheiding Hyundai voor after sales
(6/16/2008)
Hyundai-importeur Greenib Car bv in Sassenheim is door Hyundai Motor
Company (HMC) uitgeroepen tot beste importeur voor wat betreft de
marketing van after sales. Director After Sales Theo Eitjes van
Greenib Car kreeg de onderscheiding uitgereikt in de Zweedse hoofdstad
Stockholm. Het is de derde keer in vier jaar tijd dat Greenib Car deze
onderscheiding ontvangt.
Hyundai After Sales Director S.W. Kim roemde tijdens de feestelijke
uitreiking de Nederlandse importeur om het zeer brede after sales
marketingprogramma. Het programma kenmerkt zich doordat voor elke
deelmarkt op elk niveau in de handelsketen een specifiek programma
bestaat.
In totaal zijn er maar liefst 25 varianten van dit after sales
marketingprogramma, en die zijn specifiek afgestemd op de markten met
betrekking tot onderhoud, reparatie, schadeherstel en accessoires van
en voor Hyundai. Voor elk type klant â zoals fleet, lease, consument
en verzekeraar â bestaan er specifieke varianten. De ruggengraat van
het programma wordt gevormd door het CRM-systeem (Customer Relations
Management), dat door de gehele Hyundai-organisatie in Nederland wordt
gebruikt voor sales én after sales doeleinden.
In eerdere jaren ontving het after sales team van Greenib al prijzen
wegens de goede resultaten met betrekking tot klanttevredenheid in
Nederland en vanwege het opleidingsprogramma, dat wereldwijd als
voorbeeld wordt gebruikt voor andere landen.
Ook op het gebied van Dealer Identity, de herkenbare en uniforme
uitstraling van het dealerbedrijf, loopt Greenib Car voorop.
âNederland staat model voor de rest van Europa!â, aldus Hyundai After
Sales Director S.W. Kim.
Hyundai (sinds 1967) is vertegenwoordigd in 193 landen en beschikt
over ruim 5.000 showrooms en dealers. De band tussen Hyundai Motor
Company en Greenib Car bv is een bijzondere. Het bedrijf in Sassenheim
was, halverwege de jaren zeventig, âs werelds eerste private importeur
voor Hyundai.
AutoRai