Ingezonden persbericht

EXCLUSIEF VERKOOP BOSJE HERTOG JAN MAAKT CONCURRENTIE FURIEUS

Helmond- De exclusieve vaderdag activiteit Bosje Hertog Jan van Mitra geeft de concurrerende bierverkopers het nakijken. Er is weinig begrip op te brengen dat Inbev Nederland, producent van o.a. Hertog Jan, dit vaderdagproduct exclusief bij Mitra distribueert.

Dost, marketing manager van Mitra Slijterijen reageert lachend op deze reactie. 'Het Bosje Hertog Jan is een exclusief Vaderdagproduct van Mitra. Wij hebben het zelf bedacht. De leveranciers van Hertog Jan zagen direct verkoopkansen in dit unieke product en besloten mee te doen. Maar initiatief ligt bij Mitra. De furieuze concurrenten hoeven Inbev dus niets te verwijten'. J. Dost heeft vernomen dat er bij een aantal concurrerende slijterijen nu zelfgemaakte nepbosjes worden gefabriceerd, maar ziet dit eerder als compliment voor hun eigen bosje. 'Het is toch vlijend als je word gekopieerd?'.

Het bosje Hertog Jan bevat 5 verschillende soorten Hertog Jan met een speciaal glas in een vrolijke verpakking met de uitstraling van een bosje bloemen voor 8,99 per bosje. Deze bosjes worden grootschalig op bloemenkarren bij de slijtersketen Mitra gepresenteerd.

www.mitra.nl