Ingezonden persbericht

Infor presenteert nieuwe CRM-oplossing om efficiëntie van marketing te verbeteren

Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management helpt marketingafdelingen beter samen te werken en activiteiten tijdig en binnen budget af te ronden

Barneveld - 12 juni, 2008 - Infor kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management. Het betreft een krachtige nieuwe customer relationship management (CRM) oplossing die marketingafdelingen helpt de efficiëntie, het bereik en het resultaat van hun activiteiten te verbeteren. Deze oplossing stelt global marketers in staat de marketing lifecycle van alle kanalen en programma's op effectieve wijze te beheren. Bijgevolg levert dit betere beheersbaarheid op van de strategische planning en groter inzicht in de dagelijkse activiteiten.
In een tijd waarin marketingbudgetten onder druk staan moeten chief marketing officers (CMO) verstandig omgaan met de budgetten en meetbare resultaten behalen. Bovendien beschikken marketeers tegenwoordig over een ongekend aantal kanalen, waaronder de groeimarkt mobiele telefonie. Dit leidt tot grote complexiteit bij het beheren van content en de operationele gang van zaken binnen wereldwijd opererende marketingorganisaties. Om deze reden verwachten analisten een snelle groei van marketing resource management toepassingen, wat de efficiëntie, de samenwerking en het hergebruik van middelen ten goede kan komen. Marketingactiviteiten kunnen hierdoor op tijd en binnen budget gerealiseerd worden.
"Bedrijven worden niet alleen beoordeeld op de effectiviteit van hun branding en lead generation activiteiten, maar ook op de efficiëntie waarmee de onderneming gebruik maakt van de bedrijfsmiddelen", vertelt Tony Compton, director CRM Product Marketing bij Infor. "Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management helpt marketingafdelingen slimmer te werk te gaan. De oplossing bevordert de samenwerking en zorgt ervoor dat teamleden zich kunnen richten de meest belangrijke doelstellingen."
Aangezien de oplossing de basis vormt voor alle marketingactiviteiten, kan het grote invloed hebben, niet alleen op de kwaliteit van marketingcampagnes, maar op de totale bedrijfsresultaten en -reputatie."
Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management biedt persoonlijke homepages, een ondernemingsbrede agenda en een gedeelde opslagmogelijkheid. Functionaliteiten die ervoor zorgen dat iedere medewerker van de marketingafdeling inzicht heeft in alle marketingactiviteiten van de organisatie en toegang heeft tot alle relevante middelen. De CMO is gebaat bij krachtige planningsfunctionaliteiten gericht op het behalen van specifieke marketingdoelen. De planningsfunctionaliteiten zijn geschikt voor zowel het hoogste strategische niveau, als voor programma's en tactische marketingactiviteiten, zoals evenementen en promotieacties. De planning behelst alle marketingtypen, zoals print- en online media, TV, radio, websites, belettering, drukwerk, beurzen, evenementen en sponsoring.
In aanvulling op de planningsfunctionaliteiten, biedt de oplossing eveneens krachtige mogelijkheden voor projectmanagement, werkschema's en rapportage die ervoor zorgen dat de teamprocessen rondom een plan effectief ingericht en beheerd worden. Dit gedetailleerde projectmanagement stelt marketeers in staat hun marketingprogramma's te beheren, het creatieve gedeelte te coördineren en een goed inzicht in het rendement van campagnes te verkrijgen. Via de werkschema's - iedere marketeer krijgt eigen taken toegewezen - die deel uitmaken van het totale projectmanagementschema, is de taakverdeling eenvoudig te coördineren en zijn interne controle- en goedkeuringsprocessen te automatiseren. Tenslotte kunnen marketeers met de rapportagefunctionaliteiten van Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management hun strategische plannen voortdurend evalueren, succesvolle processen en programma's vaststellen en punten van zorg identificeren en hierop ingrijpen.
Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management is een geïntegreerd onderdeel van Infor's CRM productaanbod, waarmee een volledige, closed-loop CRM-oplossing gerealiseerd kan worden die marketing, sales and service samenbrengt. Zo kan bijvoorbeeld met Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management campagne-informatie geïmporteerd worden, voortkomend uit direct mail, email, telefoon, SMS/internet en andere kanalen, uit Infor CRM Epiphany Outbound Marketing. Bovendien is Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management een service-oriented architecture oplossing, waardoor het eenvoudig geïntegreerd kan worden met producten van andere aanbieders en waardoor ondernemingsspecifieke innovaties gestimuleerd worden.

Voor meer informative over Infor CRM, ga naar www.nl.infor.com/solutions/crm/.

Over Infor
Infor levert branchespecifieke software aan ondernemende organisaties. De oplossingen van Infor hebben ervaring als het ware ingebouwd gekregen, zodat bedrijven van ieder formaat zich ondernemender kunnen opstellen en zich sneller kunnen aanpassen aan veranderingen. Met meer dan 70.000 bedrijven klanten geeft Infor de naam softwarebedrijf een andere betekenis.