Nieuw logo voor Free Record Shop
12/06/2008 15:15
Free Record Shop BV
Capelle aan den IJssel, donderdag 12 juni 2008 - Free Record Shop heeft voor het eerst haar nieuwe logo aan de branche getoond. Het geel verdwijnt na ruim 36 jaar uit het logo. De blauwe kleur blijft, maar wordt gecombineerd met zwart. Het voor de keten kenmerkende duimpje is met een knipoog in het nieuwe beeldmerk verwerkt. Ook zit er nog een vormgrapje in het logo verwerkt, maar dat mag u zelf zoeken.
Het nieuwe logo is een eerste concrete uiting van de nieuwe positionering. 'Het nieuwe logo zal voor de consument de eerste kennismaking zijn met het nieuwe Free Record Shop. In de komende maanden wordt het winkelbeeld aangepast, evenals alle winkelmaterialen, zoals tasjes, kadopapier en ticketverpakkingen', aldus Johan van Hees, Algemeen Directeur Free Record Shop.
Eerder maakte de entertainmentketen bekend de naam Free Record Shop te handhaven. De slogan 'That's entertainment' maakt in het nieuwe concept plaats voor 'Yource'. Yource staat voor 'your source for entertainment' en verwijst naar het ongelimiteerde entertainmentassortiment van de keten. Zowel in de winkel als op de website heeft de klant de keuze uit ruim 300.000 entertainmentproducten in de productgroepen music, movies, games en extras (tickets, books en personal electronics).
http://www.freerecordshop.nl