Bluetrek
Fashion for Heads
Bluetrek DUO STEREO:
Optimaal geluid in allebei uw oren
Mono of stereo: de DUO STEREO Bluetooth headset biedt u de keuze
Als uw telefoongesprek is afgelopen, verbindt u de headset met het keycord, zet u de stereofunctie aan en kunt u genieten van MP3 bestanden met allebei uw oren.
Parijs, Frankrijk, 11 juni 2008 - Bluetrek, een merk van ModeLabs Group en ontwerper van het Fashion for Heads concept, kondigt de lancering aan van de DUO STEREO. Deze Bluetooth headset, een optimale combinatie tussen elegant design en Surround Sound technologie, kan zowel mono als stereo gebruikt worden.
Charmante DUO
De DUO STEREO heeft een subtiel en elegant design. Zijn zwart met chromen uiterlijk voegt klasse toe aan zijn compacte formaat. De vorm van de DUO is ook geschikt voor brildragers. Deze strakke headset biedt 6 uur gesprekstijd, 5 uur muziek luisteren en tot 7 dagen stand-bytijd. In één of in twee oren, of rond de nek, de DUO STEREO kan op verschillende manieren gedragen worden.
Twee keer zo trendy
De DUO STEREO is een unieke twee-in-één headset die u beide oren laat gebruiken tijdens een telefoongesprek - voor meer concentratie - en om muziek te luisteren -- voor een meer intense ervaring. De perfecte geluidskwaliteit, dankzij het Surround Sound Systeem, geeft u een reden om uw koptelefoon thuis te laten. Door de headset van het keycord af te halen, wordt de DUO STEREO een mono headset van uitstekende kwaliteit.
DUO STEREO Technische specificaties
' Gesprekstijd: tot 6 uur
' Muziek streaming: tot 5 uur
' Stand-bytijd: tot 7 uur
' Bluetooth V2.0 + EDR (Enhanced Data Rate)
' Voice alert
' Inclusief 1 stereo headset
' Surround Sound Systeem voor: Pop, Rock, Truebass, Jazz, Classic and Basic
' Ondersteuning A2DP Profiel
' Inclusief Ergobuds(TM) in 3 maten, een metallic keycord en twee oorhaken
Gesprekstijd kan variëren wanneer de WOW geluidsfunctie is geïmplementeerd.
Prijs en beschikbaarheid
De DUO STEREO headset is nu verkrijgbaar vanaf ¤59.90.
Voor beeldmateriaal, aanvullende informatie of testexemplaren kunt u contact opnemen met onderstaand perscontact.
About Bluetrek -
Bluetrek, a brand of ModeLabs Group, is a rising name in the world of Bluetooth consumer products. It has built its success on the highly-acclaimed G2, the first lightweight and fashionable Bluetooth headset. Today, the collection includes innovative Bluetooth mono, stereo and car kit solutions that are sold by a number of leading retailers and operators in over 40 countries around the globe.
Bluetrek is a brand that blends innovative design with cutting edge technology for mobile lifestyles. The brand is designed to cater to the tastes of style-conscious consumers as well as tech-savvy professionals. The growth of Bluetrek can be accredited to the enthusiasm and skill of its dynamic team and to the unique characteristics of its products. All Bluetrek products boast excellent performance with extended talk time, universal compatibility, comfort and lightweight design.
Bluetrek is making its mark on the fashion scene, with its 'Fashion for Heads' approach. From the product itself to their bold advertising campaigns, Bluetrek is a different breed of Bluetooth headsets for mobile phones. Two of its latest products, the X2 (the first water and shock resistant headset) and the avant-garde ST1 Bluetooth stereo headset - set to revolutionise mobile phone music, were awarded the prize for Innovations 2007 Design and Engineering Awards at the CES Las Vegas in 2007.
Bluetrek(TM) is a brand of ModeLabs Group.
About ModeLabs Group S.A. -
ModeLabs Group, the creator of the "Mobile On DemandTM' offer, is a customized design manufacturer (CDM) specialized in mobiles phones using new generation technology. The company designs, develops and markets mobile phone handsets, accessories and services in an integrated and flexible manner for mobile phone operators, retailers and mass market brands.
Thanks to the combination of its marketing expertise, its cutting-edge technological know-how and its flexible "fabless" organisation, ModeLabs Group is meeting the growing demand for Telecom market segmentation by giving mass market brands, operators/MVNO or distributors the opportunity to create their own range of mobile phones, accessories and services.
ModeLabs Group is listed on the Euronext Eurolist -- Paris
(code "MDL", ISIN code: FR0010060665, SFB 250).
Perscontact
Gerdine Lindhout
Open2Europe -- PR consultant
+33 1 55 02 27 88
www.open2europe.com
Verkoop- en distributie informatie
Antoine van der Poel
Mconomy
+31 71 33 11 113