Consumentenbond
---
10 juni 2008
Consumentenbond opent meldpunt 'Ziggo'
De Consumentenbond opent dinsdag 10 juni 2008 het meldpunt `Ziggo'.
Consumenten die problemen ondervinden met nieuwe of veranderde
diensten en services van Ziggo kunnen dat melden via
www.consumentenbond.nl/ziggo. De bond wil met het meldpunt
inventariseren om welke problemen het gaat, hoe groot deze zijn en in
hoeverre nog gesproken kan worden van `aanloopproblemen'. Dit alles om
Ziggo zonodig te bewegen snel orde op zaken te stellen.
Fusie leidt tot klachten
Telecom- en kabelaanbieders Multikabel, @Home en Casema zijn sinds 16
mei samen verder gegaan als Ziggo. Sindsdien komen er bij de
Consumentenbond iedere dag meer meldingen binnen van mensen die
problemen ondervinden met bijvoorbeeld de internetverbinding. Reden
voor de bond om de aard en omvang van de problemen en klachten breder
te inventariseren. De Consumentenbond wil met het meldpunt ook inzicht
krijgen in de manier waarop Ziggo met de klachten omgaat.
Zowel leden als niet-leden kunnen via een meldformulier op
www.consumentenbond.nl/ziggo hun ervaring of klacht doorgeven.