Volvo C30 nu messcherp geprijsd
(6/5/2008)
De toegenomen competitie op de automarkt laat ook de premium merken
niet onberoerd. Volvo, van oudsher geen merk dat met de prijzen stunt,
introduceert nu een tweetal messcherp geprijsde C30's. Auto's die ook
nog eens zeer compleet zijn uitgerust.
Volvo is niet ontevreden over de verkoop van de C30 in het eerste jaar
na zijn introductie. Maar de importeur wil meer. "De C30 is vooral
geliefd bij de jongere doelgroep vanwege zijn design en modieuze
uitstraling. Bovendien is het een Volvo, een merk met waarden die
aanspreken bij deze doelgroep. Vaak kiest men uiteindelijk toch voor
een wat saaiere Duitse hatchback, vooral door het gestunt op de
automarkt. Wij gaan daar nu aan meedoen, omdat we denken dat we met
ons vernieuwde aanbod nóg meer mensen de overstap naar een trendy C30
kunnen laten maken. Die auto verdient het!", aldus Ad van Batenburg,
Directeur Sales & Dealer Operations bij Volvo Cars Nederland.
C30 Advantage vanaf ⬠20.900.
Met de komst van de C30 Advantage daalt de instapprijs van de compacte
Zweed naar ⬠20.900. Deze, in beperkte oplage leverbare C30 is ook
nog eens voorzien van lichtmetalen wielen, metallic lak en lederen
stuurwiel en daarmee allerminst kaal. Bovendien is het een echte
Volvo, en is dus voorzien van alle bekende veiligheidsvoorzieningen.
Zéér complete C30 Sport
Naast de voordelige Advantage debuteert de C30 Sport: een wellicht
nóg attractievere aanbieding, want deze C30 is ongelóóflijk
compleet en sportief uigerust. We noemen de grote 17" wielen,
dakspoiler, mistlampen vóór, Electronic Climate Control, Cruise
Control, lederen sportstuurwiel met audiobediening, aluminium
middenconsole en deurinleg, High Performance Audio en een volledig
geïntegreerde Bluetooth telefoon.
AutoRai