Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Voor publicatie tot 3 juni 2008

Hoe maak je als marketeer het verschil?

Amsterdam, 28 april

Marketeers zijn op zoek. Ze hebben nog altijd grote ambities, willen beter worden in hun vak en bovendien snel carrière maken. Maar hoe doe je dat? Je zult moeten opvallen tussen al je collega-marketeers. Nieuwe oplossingen verzinnen. En je moet oog hebben voor de nieuwe interactieve ontwikkelingen én duidelijk moeten maken wat je bijdraagt aan het bedrijfsresultaat.

'Hoe maak je als marketeer het verschil?' is het jaarlijks terugkerende hoofdthema van MarketingLive!, hét congres van Tijdschrift voor Marketing, het leidende marketingvakblad in Nederland.

Als marketeer maak je het verschil door te weten welke ballen je in de lucht moet houden. Op MarketingLive! staan de belangrijkste marketingthema's van vandaag centraal: innovatie, interactiviteit en accountability.

Tijdens MarketingLive! wordt ook de Marketeer of the Year 2008 bekend gemaakt. De genomineerden voor de titel vertellen hun verhaal: Colette Cloosterman (commercieel directeur Jumbo Supermarkten), René Repko (directeur marketing Hema) en Jacques Kuyf (algemeen directeur FD Media groep).

Deelnemers aan het congres MarketingLive! horen van sprekers als Baptiest Coopmans (bestuurslid KPN), Sidney Mock (Google), Roland van Kralingen (Innoa) en 's lands meest bekroonde internetcreatieven Jeroen de Bakker (2008) en Sicco Beerda (Euro RSCG 4D) hoe ze een antwoord vinden op de uitdagingen van vandaag.

MarketingLive! vindt plaats op 3 juni in Fort Voordorp (bij Utrecht).

Voor meer informatie: www.marketinglive.nl

Einde persbericht