Nieuwe promotiecampagne Achterhoeks Bureau voor Toerisme gelanceerd
STIJF VAN DE STRESS?
ACHTERHOEK - Kilometerslange files. Snel een boterham met een slok koffie in de auto. Almaar rinkelende telefoons, op kantoor en ook thuis. Overdag, tot zelfs 's avonds in bed aan toe. Druk, druk, druk. Menigeen herkent dit wel. Bezig met alles tegelijk, voor het werk en dan ook nog eens privé. Elke dag wordt de druk maar groter. Er moet steeds meer worden gepresteerd in een kortere tijd. Stijf van de stress leef je zowat langs elkaar heen. 'Dat kan anders!', denkt het Achterhoeks Bureau voor Toerisme ABT. Het ABT heeft deze week een nieuwe promotiecampagne gelanceerd om juist die gestreste Nederlander aan te zetten tot een paar dagen rust. Rust in een inspirerende omgeving: de Achterhoek. Want juist in deze streek vind je uitstekende mogelijkheden tot ontspanning, vanzelfsprekend verpakt tot aantrekkelijke arrangementen, interessant voor die gestreste landgenoten.
Filmpje
Een modern internetfilmpje, een viral, zet op ludieke wijze de Achterhoek neer als dit verrassende gebied. klik hier voor het filmpje >>>>>>>>>>. Het prikkelende filmpje leidt tot een internetsite (
Je komt op verhaal in de Achterhoek
Het Achterhoeks Bureau voor Toerisme verwacht met deze nieuwe campagne vele duizenden bezoekers naar de website te kunnen trekken en daarmee veel reserveringen voor de arrangementen te kunnen realiseren. Kapstok voor het geheel is het thema 'Je komt op verhaal in de Achterhoek', wat in deze campagne letterlijk wordt gepresenteerd. De nieuwe website is in de vorm van een boek gegoten, waar doorheen kan worden gebladerd.
Realisering
De realisatie van deze promotiecampagne is mede mogelijk gemaakt dankzij een bijdrage van de provincie Gelderland op basis van het subsidieprogramma Sociaal Economisch Beleid, alsmede dankzij een bijdrage van NORT Gelderland en toeristische ondernemers in de regio.
Zutphen, 2 juni 2008
EOA/ea