Ingezonden persbericht
Persbericht
Deltion in zee met Trinicom
Wilp, 2 juni 2008 Regionaal Opleidingscentrum (ROC) Deltion College in Zwolle neemt de multichannel contact software T5 van Trinicom in gebruik. Het pakket zal een belangrijk hulpmiddel zijn voor het StudentenSuccesCentrum i.o., zodat zowel werknemer als student van de juiste informatie worden voorzien. Onder andere het reageren op email en het baliewerk zullen hierdoor aanzienlijk vereenvoudigd worden, waardoor de klantenservice geoptimaliseerd wordt.
Het Deltion College heeft een zeer diverse doelgroep en verzorgt niet alleen voor jongeren, maar ook voor volwassenen beroepsonderwijs op middelbaar niveau. In totaal studeren er ruim 16.000 jongeren en volwassenen. Naast dit grote aantal studenten heeft Deltion meer dan 1.200 werknemers in verschillende onderwijsgevende- en ondersteunende functies. Vanaf augustus 2008 worden alle opleidingen gehuisvest op een nieuwe campus, waarbij er ook een centraal informatie- en begeleidingspunt (het SSC) van start gaat. Daar kunnen onder andere aankomende maar ook huidige studenten terecht met al hun vragen. Het is echt noodzaak om ervoor te zorgen dat iedere collega en student over dezelfde informatie beschikt , aldus Jan Dijkhof, directeur SSC i.o. bij Deltion. We willen ook proberen zoveel mogelijk vragen via de website te beantwoorden. Verder wordt T5 ingezet voor het beantwoorden van email en telefoon en voor het baliewerk. Dit zijn toch de belangrijkste kanalen, met name voor onze eigen mensen, zodat zij over de juiste informatie beschikken.
Na een aantal keren een presentatie van Trinicom bijgewoond te hebben, heeft Deltion ook bij huidige T5 gebruikers geïnformeerd naar de ervaringen. Volgens Dijkhof waren de reacties zeer positief. Trinicom maakt een zeer goede indruk. Ook de gebruikerservaringen waren zeer positief. Per 1 augustus zal het systeem uitgerold zijn. Misschien dat we in de toekomst meer gebruik gaan maken van de diensten van Trinicom, afhankelijk van de ervaringen en de reacties natuurlijk. De eerste indruk is in ieder geval zeer positief!
Ook Wilco Rietberg, directeur van Trinicom, is zeer te spreken over de overeenkomst met het Deltion College. Ook voor onderwijsinstellingen is het belangrijk een goede klantgerichte aanpak te hebben, daar worden zij zich steeds meer van bewust. T5 maakt het Deltion College mogelijk tegemoet te komen aan de groeiende informatiebehoefte en het groeiende e-mailverkeer.
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5"). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.
---
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: marleen@influx-pr.com