Ingezonden persbericht
Persbericht
Datum: 2 juni 2008
Mariska de Jonge treedt toe tot directie Bookmark
De directie van interactive marketingbureau Bookmark in Naarden is met ingang van 1 juni j.l. versterkt door Mariska de Jonge.
Mariska de Jonge zal verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse operationele bureauleiding. Daarnaast zal zij als Client Services Director werkzaam zijn op klanten als SCA en NS. De andere directieleden (en Bookmark-oprichters) Brian Hirman en Peet Nieuwenhuijsen, zetten hun werkzaamheden als CSD en strateeg binnen Bookmark voort.
Hiervoor was De Jonge werkzaam bij KPN als Sr. Adviseur Marketingcommunicatie en aan de bureauzijde bij o.a. Draft en Lowe. Daarnaast bekleedde zij freelance account functies bij o.a. .bone, Ogilvy en Tequila.
---
Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals Auping, Cadillac & Corvette Europe, Disney, Grolsch, HUMMER Europe, PepsiCo, Philips, Tommy Hilfiger en Van der Meulen Meesterbakkers.
Bookmark is onderdeel van Isobar, het grootste full service digital marketing bureaunetwerk van de wereld. In Nederland bestaat Isobar naast Bookmark verder uit de bureaus Checkit (search), Clay Amsterdam (creative), Marvellous (mobile), Medialand.nl (online media planning & buying) en iProspect (search).
Einde persbericht