Persbericht

29 mei 2008

Lexmark breidt salesteam uit

Aanstelling Corporate Account Manager en Business Development Manager ondersteunt verdere groei

Lexmark benoemt per 1 juni 2008 Marthijn Calis tot Corporate Account Manager en Henriette de Proost tot Business Development Manager in Nederland. Marthijn Calis wordt verantwoordelijk voor groei in de gemeente- en zorgmarkt, waaronder academische ziekenhuizen. Het behoort tot zijn taken om voor klanten een gesprekspartner te zijn op het gebied van processen, gerelateerd aan printing. Henriette de Proost wordt verantwoordelijk voor het uitbouwen van de Managed Printing Services-markt, een markt waarin Lexmark wereldwijd een sterke speler is en waar voor Nederland nog groeimogelijkheden liggen.

Calis is afkomstig van Reitsma Telecom, waar hij de functie van Senior Account Manager bekleedde. Daarvoor is hij in verschillende salesfuncties werkzaam geweest bij Vodafone en Orange. De Proost is afkomstig van Office Depot, waar zij werkzaam was als Sales Manager Corporate & International Accounts. Zij heeft een MBA Leadership en heeft voorheen in verschillende senior rollen gewerkt bij Manpower en TUI Nederland.

"Marthijn Calis en Henriette de Proost hebben zich allebei bewezen in verschillende business gedreven salesfuncties", zegt Dennis van Beers, Sales Director Lexmark Nederland. "Hun uitgebreide ervaring zal er zeker aan bijdragen om verdere groei van de professionele organisatie te verwezenlijken."