I-wood wint Broos van Erp prijs 2008
29-05-2008 | nieuwsbericht | onderwerp: ICT-beleid
Het bedrijf I-wood heeft de Broos van Erp prijs 2008 gewonnen. De
aanmoedigingsprijs van het ministerie van Economische Zaken levert de
ondernemer 50.000 euro op.
I-wood werd vooral geprezen, vanwege een systeem dat het mogelijk
maakt om op mobiele telefoons reclame te maken met banners. Daardoor
is het mogelijk persoonlijk reclameboodschappen te richten op
individuen. Elke keer na het bellen of sms'en wisselt de
reclameboodschap op het scherm. Het aantal banners is onbeperkt. Het
systeem laat banners zien op de mobiele telefoon die interactief zijn
en een link hebben met de websites van de adverteerders. Het bedrijf
uit Hilversum bereikt direct meer dan vijftig procent van de
Nederlandse mobiele bellers.
De Broos van Erp prijs
De Broos van Erp prijs is de aanmoedigingsprijs van het ministerie van
Economische Zaken ten waarde van. EUR 50.000,- voor een succesvolle,
startende ondernemer uit het midden- en kleinbedrijf, die in het
afgelopen jaar op de meest innovatieve en effectieve wijze gebruik
heeft gemaakt van een ICT-, e-business-, of internettoepassing. De
prijs is vernoemd naar Broos van Erp, die zich als Tweede Kamerlid
voor de VVD sterk maakte voor het gebruik van ICT en voor vermindering
van administratieve lasten voor ondernemers.
Meer informatie
* www.mediaplaza.nl
* www.i-wood.nl
Ministerie van Economische Zaken