Ingezonden persbericht
Persbericht
Restaurant Het Wolvenbosch heeft primeur met wieldopreclame op Edese Golf Club
Het Wolvenbosch adverteert als eerste met niet-draaiende wieldoppen, ofwel Rigidiscs, op een golfcart van de Edese Golf Club. Met deze nieuwe en unieke manier van adverteren richt restaurant Het Wolvenbosch zich met haar nieuwe formule op een nieuwe doelgroep.
Niet draaiende wieldoppen
Rigidiscs zijn wieldoppen die tijdens het rijden stil blijven staan en dat maakt ze bijzondere blikvangers voor elke voorbijganger. Eigenaar Daniel Vinke en de Edese Golf Club zijn tevreden met het resultaat. "Het is een beschaafde manier van reclame maken die past bij de uitstraling en het karakter van ons restaurant en de golfclub", aldus Vinke, die binnenkort ook met Rigidiscs op zijn bedrijfswagen gaat adverteren.
Nieuwe weg
Daniel en Johanna Vinke zijn vanaf mei 2007 de nieuwe eigenaren van het Wolvenbosch en zijn een geheel nieuwe weg ingeslagen. Een nieuw menu, een nieuwe inrichting en ook het ruime, zonnige terras is helemaal opnieuw bestraat en voorzien van nieuw meubilair. Het Wolvenbosch is helemaal klaar voor deze zomer!
Kookclinics
Het Wolvenbosch werkt uitsluitend met biologisch vlees, dagvers aangevoerde vis van de afslag in IJmuiden en ambachtelijke boter van een ouderwetse boterboerderij. Ook biedt het echtpaar kookclinics aan waar men van de chef-kok de fijne kneepjes van het vak leert.