Ingezonden persbericht


+++ Persbericht +++ Persbericht +++ Persbericht +++

Wereld / Nieuws

Net 5 zendt vanaf vanavond het televisieprogramma 'Model in 1 dag' uit, een wedstrijd waarin wordt gezocht naar het nieuwe model voor de campagnes van homeshopping-organisatie OTTO.

Net 5 programma zoekt nieuw gezicht OTTO

(QWP Tilburg Wed, 28 May 2008 10:58:00 GMT) - In het Net 5 programma strijden twee teams, onder leiding van modefotografen Otto van den Toorn en Lutske Veenstra, om de titel 'Model in 1 dag'. Beide teams plukken iedere uitzending een meisje van de straat voor een complete metamorfose en een professionele fotoshoot. Een driekoppige jury bepaalt aan het einde van de dag welk meisje naar huis gaat met een kledingcheque van vijfhonderd euro en een finaleplaats. De winnares van de finale mag een jaar lang gratis shoppen bij OTTO, krijgt een contract bij modellenbureau Ulla Models en wordt het nieuwe gezicht van OTTO. Jury OTTO wordt in de jury vertegenwoordigd door coördinator sales promotion Nicole Severijns. 'Ik ga de komende weken op zoek naar een meisje met een commerciële look die de kleding van OTTO kan verkopen in al onze commerciële uitingen'. De jury bestaat verder uit actrice Robine van der Meer en Svenno Koemans, directeur van Ulla. Site Alle kleding, die de modellen op woensdag tijdens het programma dragen, is terug te vinden op otto.nl. Op deze site zijn tevens stylingtips en (gratis) artikelen te vinden, die aansluiten op de thema's van de uitzendingen. Daarnaast vind je als bezoeker ook verwijzingen naar het programma, zodat je bijvoorbeeld gemiste uitzendingen kunt terugkijken. Toonaangevend Deelname aan het programma en de bijhorende site zijn voor OTTO onderdeel van een brede crossmediale marketingcampagne, waarin het zich profileert als meer dan alleen een thuiswinkel. "We willen laten zien dat we een toonaangevende modeaanbieder zijn. Niet alleen door het aanbieden van een breed assortiment trendy kleding, maar juist ook door onze klanten te informeren, inspireren en adviseren", aldus Nicole Severijns. Meer informatie over OTTO
Otto Nederland maakt deel uit van het wereldconcern de Otto-Group. Deze is wereldwijd marktleider op de internationale homeshopping-markt met vestigingen in 21 landen in Europa, Amerika en Azië. De Otto-Group telt ruim 65.000 medewerkers. (Omzet concern ¤ 14,3 miljard in 2003). Meer info: Jan Bosse, Manager marketing, strategie en e-commerce OTTO B.V. Tel.: 013 4651474

Vragen over dit persbericht kunt u stellen aan
Jan Bosse
T: 013 4651474
E:

Bedrijfsgegevens
OTTO
Charles Stulemeijerweg 2
5026 RT Tilburg
Nederland

T: 013 - 4666 444
F:
E: klantenservice@ottobv.nl
Trefwoorden voor dit persbericht:

otto, model, 1, dag, televisie, programma, wedstrijd Andere formaten van dit persbericht
Dit persbericht stellen wij ook in de volgende formaten beschikbaar:
* Persbericht als Tekstdata
* Persbericht als PDF-Document
* Persbericht als Microsoft Word Document Meer informatie

* Informatie over deze onderneming
* Meer persberichten van deze onderneming +++ Persbericht +++ Persbericht +++ Persbericht +++ Qlikworld BV Persdienst (QWP) behoort tot de Qlikworld BV groep, Ridderkerk, Nederland. Qlikworld biedt Media/journalisten kostenloos de mogelijkheid, persberichten ook als RSS-, Atom- of als Klip-Feed te verkrijgen. Wilt u geen persberichten meer van ons ontvangen, dan kunt u dit verwijderen onder de Url Persberichten abonnement laten verwijderenAlle persberichten en nieuwsberichten worden voor verzending gecontroleerd a.d.h.v. onze kwaliteitsrichtlijnen. Qlikworld BV Perstdienst is alleen verantwoordelijk voor de distributie van de berichten. Inhoudelijk is de veranwoordelijkheid uitsluitend bij de auteur van OTTO