Ingezonden persbericht

e-Mailcampagnes komen niet meer vanzelf aan!
Seminar over actuele ontwikkelingen en nieuwe oplossingen

De terechte strijd tegen spam heeft ook een keerzijde; Spamfilters worden strenger. En maken het voor marketeers lastig om hun mailcampagnes nog voor het voetlicht te krijgen. Media Plaza organiseert een seminar over feiten, fabels en oplossingen in e-mail delivery, spambestrijding en Server Reputatie Management.

Spam

Spam bestaat dit jaar precies 30 jaar. Het eerste spambericht dat werd verstuurd, over het ARPAnet, was afkomstig van een computerfabrikant die dacht op een simpele wijze alle 400 mailadres bezitters te informeren over een productlancering. Anno 2008 is tussen de 95 en 98% van het mondiale e-mailverkeer een spambericht. Voor bedrijven is het lastiger geworden om e-mailingen te versturen zonder dat deze door een ISP's als spam worden uitgefilterd.

Bondig seminar voor zowel marketeers en IT-ers

Bedrijven die zich op een professionele manier bezig houden met e-mailmarketing ontkomen er niet meer aan kennis te nemen van deze problematiek. En de oplossingen. Daarom organiseert Media Plaza op 27 mei as een uniek seminar voor zowel marketeers als IT-ers. Over feiten, fabels en oplossingen in e-mail delivery, spambestrijding en Server Reputatie Management. Met sprekers van o.a. Microsoft (Hotmail), Reputy Europe en de branchevereniging DDMA, EMMA en DHPA.
 
Unieke persbijeenkomst

Het is voor het eerst dat een dergelijk seminar, voor zowel IT-ers als marketeers, in Nederland wordt georganiseerd. U bent als pers van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Binnen een middag wordt u diepgaand geïnformeerd over deze actuele problematiek. In de toekomst zullen meer van deze bijeenkomsten plaatsvinden, omdat Media Plaza ervan overtuigd is dat dit thema in de komende jaren steeds belangrijker gaat worden gezien het strikte anti-spambeleid van veel e-mail service providers.

---