Persbericht

27 mei, 2008

Zilveren Kruis Achmea en Tribal werken samen aan online zoekmachine campagne Website optimalisatie draagt bij aan stijging online aanmeldingen

Sinds 2007 werken zorgverzekeraar Zilveren Kruis Achmea en Tribal Internet Marketing samen om de website van Zilveren Kruis Achmea te optimaliseren. Het doel van de samenwerking is de vindbaarheid van de website te verbeteren en het aantal polisaanvragen te verhogen. Daarom zijn zij van start gegaan met een Google Adwords-campagne. Dit heeft Zilveren Kruis Achmea een stijging van de online aanmeldingen en een betere vindbaarheid opgeleverd.

Vanaf het begin werd Zilveren Kruis Achmea begeleid bij het proces en ook nu worden op continue basis zoektermen gespecificeerd en aangepast. In de toekomst zal de zorgverzekeraar gebruik blijven maken van de diensten die Tribal biedt in aansluiting op de campagnes van Zilveren Kruis Achmea.

"Tribal geeft deskundig advies en de begeleiding bij de uitvoering van de campagne heeft bijgedragen aan een succesvolle samenwerking", aldus Hilma van Slooten, senior marketeer bij Zilveren Kruis Achmea. "Daarnaast bouwen we zelf ook steeds meer kennis op over internetmarketing, die we later weer gebruiken bij aansluitende en nieuwe campagnes."

"Naast de begeleiding die we Zilveren Kruis Achmea geven, stemmen we onze diensten af op hun vraag", zegt Jan Beekwilder, commercieel directeur bij Tribal Internet Marketing. "Zo bieden we Zilveren Kruis Achmea continu nieuwe diensten die aansluiten op eerdere campagnes en bijdragen aan het binnenhalen van nieuwe verzekerden."

(229 woorden)