Persbericht
Call for Speakers: ITSMF Academy
Lunteren, 4 februari 2008
Op 27 mei organiseert ITSMF Nederland de derde editie van ITSMF Academy. Tijdens dit kennisevenement verzorgen goeroe's, vakexperts en topdocenten masterclasses over uiteenlopende onderwerpen. Het thema van ITSMF Academy 2008 is 'kennis maken'.
ITSMF zoekt sprekers die een kwalitatieve en inhoudelijke masterclass kunnen verzorgen op één van de volgende gebieden:
* ABC (Attitude, Behavior, Culture met aandacht voor verandermanagement, awareness, et cetera)
* Sourcing (Sourcing strategieën, sourcing governance, et cetera)
* Project Management (Prince2, PMBOK, IPMA, et cetera)
* IT Service Management (Itil V3, ISO 20000, OSMF, et cetera)
* Technology (met name SaaS en SOA, maar ook andere relevante en actuele technologische ontwikkelingen)
De bedoeling van de masterclasses is dat hier zeer kwalitatieve en vakinhoudelijke onderwerpen worden uitgediept. Praktijkcases en ervaringen bewaart ITSMF graag voor andere evenementen, ITSMF Academy is vooral bedoeld voor de vakinhoudelijke en theoretische invalshoek. De masterclasses duren 30 minuten of 45 minuten (beide slots komen voor in het programma). Het onderwerp van uw inzending hoeft niet innovatief te zijn (mag wel), relevant moet het echter wel zijn. De vijf genoemde onderwerpen mag u breed interpreteren.
Bent of kent u de spreker die wij zoeken? Vul dan het sprekersformulier in en stuur het op naar Nadia Nellestein van ITSMF (
Over ITSMF Nederland
Wat in 1993 begon als een 'ITIL club', is vandaag de dag uitgegroeid tot de grootste onafhankelijke vereniging op IT service management- en IT managementgebied. Tot de plusminus 450 bedrijven en organisaties die lid zijn van ITSMF Nederland, behoren IT-afnemers uit alle sectoren van de Nederlandse economie, IT-dienstverleners en consultancybedrijven. ITSMF ondersteunt de ontwikkeling van het IT service managementwerkveld en stimuleert de uitwisseling van kennis met verwante vakgebieden. ITSMF treedt op als netwerkorganisatie voor haar leden in Nederland. Onafhankelijk van producten, leveranciers en/of branches creëert zij een forum ten behoeve van informatie en kennisuitwisseling. De beproefde instrumenten die ITSMF daarbij ter beschikking staan zijn:
- seminars, die zich richten op specifieke aspecten (bijvoorbeeld IT Governance);
- het jaarlijkse Best Practices Congres, waar uitwisseling van kennis en ervaring centraal staat;
- het ITSMF Jaarcongres, dat een overzicht geeft van de stand van zaken op het vakgebied en dat veel ruimte biedt aan het netwerkconcept van de vereniging;
- de IT Service Management Library, een boekenreeks onder auspiciën van ITSMF Nederland, waarin vooraanstaande vakgenoten gepubliceerd hebben over ITIL, ASL, Prince2, ISPL en IT Governance;
- het ITSMF CIO diner, tijdens welke CIO's visie en kennis uitwisselen aan de hand van een door een aantal inleiders aangedragen thema's en stellingen;
- het tijdschrift ITSMF Best Practice Magazine, dat in opdracht van ITSMF wordt uitgegeven en dat als orgaan van de vereniging geldt;
- de recentelijk vernieuwde website van ITSMF Nederland.
ITSMF Nederland maakt deel uit van ITSMF International, het internationale Service Management-platform, waarbij inmiddels 46 landenverenigingen zijn aangesloten.