dutch nieuwe naam voor PartnersinPerspective
Organisatieadviesbureau dutch legt nadruk op ondernemerschap en vernieuwing
Amsterdam 27 mei 2008 - Dutch is de nieuwe naam voor het organisatieadviesbureau dat tot nog toe opereerde onder de naam PartnersinPerspective. Het Nederlandse bedrijf is in de afgelopen zeven jaar groot geworden door in Nederland gevestigde organisaties te adviseren over ondernemen en innoveren, met een focus op realisatie en mobilisatie van mensen en moed. Onder de nieuwe naam zal dutch de ingezette groeistrategie doorzetten.
De voormalige naam PartnersinPerspective was relatief onbekend in de markt van organisatieadviesbureaus. "De nieuwe naam voor de organisatie moet de herkenbaarheid in de markt vergoten. Dutch is een nuchtere naam, geladen met passie om te ondernemen, te innoveren en te realiseren.", aldus Georgette Schlick, directeur van dutch.
Focus op advies én realisatie
Dutch beseft als geen ander dat vernieuwing en ondernemerschap cruciaal zijn voor de groei en zelfs het voort(bestaan) van organisaties. Vernieuwing daadwerkelijk realiseren, vraagt om mensen met energie en overtuiging. Dutch gaat daarom uit van het in beweging brengen van mensen en creëert de ruimte en zuurstof in organisaties om vernieuwing en ondernemerschap daadwerkelijk te concretiseren. Dutch neemt hierbij de regie, faciliteert, realiseert en volbrengt haar opdracht in een opvallend hoog tempo. Dutch durft risico's te delen met haar klanten en committeert zich aan het resultaat.
Ondernemen en vernieuwen vraagt om lef
Nederland heeft behoefte aan expertise op het gebied van vernieuwing en ondernemerschap. Organisaties moeten voortdurend vernieuwen door veranderingen, hetzij opgelegd van buitenaf, hetzij vanuit de organisatie zelf. "Vernieuwing vraagt om creativiteit en creativiteit vraagt om ondernemerschap. Iets waarvan zowel overheid als bedrijfsleven in Nederland zich bewust zijn, maar waarvan men vaak niet weet hoe daar handen en voeten aan te geven. Te meer nu veelal de opvatting heerst dat innoveren en ondernemen (te) complex is en niet te rijmen met processen als costcutting en downsizing. Het ontbreekt overheid en bedrijfsleven in Nederland aan durf en lef om te vernieuwen. Dat is dan ook exact de impasse die dutch wil doorbreken," aldus Schlick.
Over dutch
Dutch (www.dutch.com) stimuleert en realiseert vernieuwing en ondernemerschap bij in Nederland gevestigde organisaties, simpelweg door denken en doen. Dutch ontwikkelt en realiseert nieuwe concepten en volbrengt opdrachten, snel en vanuit de kracht van een onderneming en haar mensen. Dutch werkt voor bedrijven en instellingen in verschillende sectoren waaronder telecommunicatie, bank- en verzekeringswezen, media, energie, zorg, overheid, logistiek en industrie. Zij doet dit met ruim 200 medewerkers vanuit vestigingen in Amsterdam en Hilversum. In 2007 realiseerde dutch group een omzet van ca. 17,7 miljoen euro.